|

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

اگر لیست کابینه پزشکیان زمان انتخابات ارائه می‌شد، جلیلی کنار می‌کشید/ ویدئو

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم که، چون دکتر پزشکیان و غلامرضا نوری قزلجه، فرزندان مجلس هستند و نمایندگان ترجمان ملت ایران هستند، موفق شوند.

اگر لیست کابینه پزشکیان زمان انتخابات ارائه می‌شد، جلیلی کنار می‌کشید/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی «مسعود پزشکیان» تاکید کرد: «اگر لیست این کابینه در زمان انتخابات ارائه می‌شد، فرآیند رقابت کوتاه و سعید جلیلی به نفع مسعود پزشکیان کنار می‌رفت و کار ادامه پیدا می‌کرد.»

احمد بخشایش، مخالف برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کلام مولا علی باعث پیروزی پزشکیان شد. امیدوارم به کلام مولا علی خدشه وارد نشود، زیرا ناتوانی کابینه در تمشیت امور در سنوات آتی موجب ضرر و زیان به کلام مولا علی(ع) خواهد شد.

او با بیان اینکه در برنامه وزیر پیشنهادی آنچه آمده، همان سنگ بزرگ علامت نزدن است، گفت: حداقل یک شاخص به ما بدهند که تا ۴ سال آینده با آن ایشان را مورد بررسی قرار دهیم. گویی وزیر در زنگ انشاء از همه چیز سخن گفته، اما هیچ کاری را نمی‌خواهد به سرانجام برساند.

بخشایش گفت: در این سال نخست وزیری برای رأی گرفتن به طور مرتب اصرار می‌کرد که اگر به من رأی بدهید باک بنزین ۳۰ دلاری را به ۲۰ دلار به شما می‌فروشم و در این رابطه علاقمند بودم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حداقل یک شاخص به ما بدهد تا طی ۴ سال آینده بتوانیم بر اساس آن ایشان را مورد سنجش قرار دهیم در غیر این صورت سنگ بزرگ علامت نزدن است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر لیست این کابینه در زمان انتخابات ارائه می‌شد، فرآیند رقابت کوتاه و جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌رفت و کار ادامه پیدا می‌کرد.

بخشایس گفت: امیدواریم آقای نوری با لایه‌های پنهان اقتصاد در وزارت جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کند که به سرنوشت چای دبش دچار نشود، در این صورت مردم خواهند گفت نمایندگان ساده‌دل و دل‌رحم هستند و توانایی وزیر شدن ندارند، چون وزرا پیچیده‌تر از نمایندگان هستند. در برنامه‌های ایشان تأکید شده که رویه‌ها را اصلاح و فساد را از بین می‌برد، اما برنامه‌ریزی ندارد، چگونه این آمال و آرزو را محقق می‌کند و در چه بازه زمانی آن را انجام می‌دهد؛ امیدواریم که، چون دکتر پزشکیان و غلامرضا نوری قزلجه، فرزندان مجلس هستند و نمایندگان ترجمان ملت ایران هستند، موفق شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها