|

زمان عودت باقیمانده ارز اربعین اعلام شد

عرضه و فروش ارز اربعین از هشتم مرداد ماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه داشت و زائران اربعین توانستند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق و با نرخ ارز مرکز مبادله ارز و طلای ایران این ارز را دریافت کنند.

زمان عودت باقیمانده ارز اربعین اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، امکان عودت باقی مانده ارز اربعین از سوی زائران پس از بازگشت از امروز پنجم شهریور ماه تا روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه فراهم است.

اخیرا بانک مرکزی اعلام کرد که بعد از اربعین حسینی و از روز دوشنبه پنجم شهریور ماه تا روز چهارشنبه ۲۱ این ماه، امکان عودت ارز اربعین از سوی زائران فراهم است و چنانچه زائران از زیارت برگشته و تمایل داشته باشند، می‌توانند باقی مانده ارز خود را از همان بانکی که تهیه کردند و به نرخ روز مرکز مبادله ارز و طلای ایران به فروش برسانند.

عرضه و فروش ارز اربعین از هشتم مرداد ماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه داشت و زائران اربعین توانستند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق و با نرخ ارز مرکز مبادله ارز و طلای ایران این ارز را دریافت کنند که هفت بانک ملی، ملت، تجارت، سپه، پارسیان، صادرات و پست بانک به عنوان بانک‌های عامل فروش ارز اربعین معرفی شده‌ و نزدیک به ۳۱۶۸ شعبه و باجه از سوی بانک‌های عامل به زائران متقاضی، خدمات ارز اربعین ارائه دادند.

به گفته بانک مرکزی، از ابتدای فروش ارز اربعین در تاریخ هشتم مرداد ماه سال جاری تا روز پنج شنبه اول شهریور ماه، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از شبکه بانکی کشور (هفت بانک عامل عرضه ارز اربعین) این ارز را دریافت کرده‌اند و با توجه به توسعه زیرساخت‌های لازم حدود ۹۷ درصد تهیه این ارزها به صورت برخط و از طریق سامانه‌های معرفی شده از سوی بانک‌های عامل بوده است.

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها