|

عجیب ترین سنگ قبر های ایران

اگر شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام را مشاهده کنید، سنگ قبر هایی را خواهید دید که دارای ساختارهای بسیار عجیبی هستند و از نظر قیمتی نیز فوق العاده گران می‌باشند. سنگ قبر پرتقالی را شاید بتوانیم به عنوان خاصترین سنگ قبر تاریخ ایران یاد کنیم که به دلیل رنگ منحصر به فرد و زیبایی که دارد، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای بسیار زیادی کرد و حتی سبب شد بسیاری از خبرگزاری‌های بین‌المللی در مورد آن مطالب متنوعی را منتشر کنند. خرید سنگ قبرهای لاکچری و خاص در میان ایرانیان بسیار رونق پیدا کرده و به همین دلیل ما امروز قصد داریم اطلاعات دقیقی از چند نمونه سنگ قبر منحصر به فرد را تهیه کرده و همراه به عکس در اختیار شما قرار دهیم.

عجیب ترین سنگ قبر های ایران

مجموعه سنگ بهشت تولید کننده خاص ترین سنگ قبر در ایران

 

از میان تمامی مجموعه‌ای که در ایران مشغول به تولید سنگ قبرهای خاص هستند، شاید سنگ بهشت  کرج را بتوانیم به عنوان بزرگترین و اصلی ترین تولید کننده سنگ قبر لاکچری در داخل کشور معرفی کنیم که تا به امروز توانسته عملکرد بی‌نظیری در این زمینه داشته باشد. این مجموعه که تمامی محصولات خود را با ضمانت‌نامه مادام العمر،  ارسال و نصب رایگان  در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد، سال‌ها هست به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان سنگ قبر در داخل کشور فعالیت می‌کند و عملکرد بی‌نظیری نیز در این زمینه داشته است. حالا چند نمونه از سنگ قبرهای خاصی که تا به امروز توسط این مجموعه تولید شده است را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

خاص ترین سنگ قبرها داخل ایران

در گزارشی که از خبرگزاری‌های خارجی مانند ترکیه و آذربایجان به دست ما رسیده، ایران را به عنوان میزبان خاص‌ترین سنگ قبرها در سرتاسر دنیا معرفی کردند که تمامی مواردی که تا در این گزارش ثبت شده، از سنگ مرر معادن خاص کرمان بوده که زیبایی منحصر به فرد و بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سنگ قبر پرتقالی

خاصترین سنگ قبری که تا به امروز در داخل کشور تولید شده، تحت عنوان سنگ قبر پرتقالی شناخته می‌شود که سنگ آن از معادن خاص کرمان بدست آمده و رنگ آن دقیقاً مانند یک پرتقال تامسون می‌باشد. ضخامت سنگ قبر پرتقالی 4 تا 8 سانتی‌متر بوده که با استفاده از قرنیزهای بسیار خاص و بهره گرفتن از ابزار منحصر به فرد، یکی از شاهکارهای تولید شده در ایران را مشاهده می‌کنید. در کف این سنگ قبر قرنیز ۲۰ سانتی‌متری مشکی استفاده شده که با ترکیب سنگ پرتقالی، یکی از زیباترین پکیج‌ها را  ایجاد کرده است.

سنگ قبر مرمر نورانی

یکی از خاص‌ترین سنگرهای تولید شده در ایران است که از آن به عنوان سنگ قبر کرم نیز یاد می‌شود.  این سنگ قبر بیشتر به این دلیل محبوب شده که در صورت تابش مستقیم نور آفتاب، سنگ قبر نورانی شده و شما تصور می‌کنید در داخل آن از لامپ‌ها و مهتابی استفاده شده است. 

سنگ قبر مرمر خاکستری

مرمر بیشتر به دلیل رنگ روشنی که دارد، شناخته می‌شود و زمانی که مرمر  تیره رنگ را مشاهده می‌کنید، بدون شک برای لحظه‌ای  سردرگم می‌شوید. سنگ قبر مرمر خاکستری، یکی از اولین نونه‌هایی است که در آن از سنگ قبر مرمر تیره استفاده شده و زمانی که نور خورشید بر روی آن مستقیم می‌تابد، جلوه بسیار خاصی دارا می‌باشد. به غیر از داخل کشور، تنها سنگ قبر دنیا که از این نمونه سنگ تولید شده است، برای پادشاه فقید تایلند است که به عنوان یک بارگاه، طراحی شده و می‌توانید از دور نمونه این سنگ قبر را مشاهده نمایید.  مقاومت بسیار بالا در کنار زیبایی منحصر به فردی که این سنگ قبر ارائه می‌دهد، سبب شده بسیاری از افراد، آن را بهترین گزینه برای عزیزان خود در نظر بگیرند.

سنگ قبر مرمر سفید سوپر لاکچری لوتوس

این سنگ قبر بیشتر به دلیل اینکه از آن در جاهای بسیار خاص استفاده شده، محبوب شده که مهم‌ترین نمونه آن استفاده از  این سنگ قبر برای سنگ قبر ابوعلی سینا و حضرت امام خمینی می‌باشد. سطح بسیار صاف و بدون رگه همراه با طراحی‌های بسیار خاص، باعث شده که این سنگ قبر در زمره یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده در داخل کشور لقب بگیرد که در کنار مقاومت، زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای را نیز داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها