|

معرفی جامع هتل بایا کمر کلاب آنتالیا

معرفی جامع هتل بایا کمر کلاب آنتالیا

هتل بایا کمر کلاب آنتالیا در شهر آنتالیا پذیرای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد در میان طبیعت بکر و آرامش‌بخش هستند. این هتل پنج‌ستاره لوکس، با ارائه امکانات و خدمات رفاهی متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در این هتل هر آنچه که برای یک تعطیلات رویایی نیاز دارید، در دسترس شماست. از ساحل اختصاصی و استخرهای روباز گرفته تا رستوران‌های آلاکارته و مرکز اسپا، همه‌چیز برای رفاه و آسایش شما تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید تا نگاهی کامل‌تر به امکانات این هتل داشته باشیم.

موقعیت مکانی

هتل بایا کمر کلاب آنتالیا در منطقه‌ای توریستی و دیدنی به نام کمر، در میان کوه‌های توروس و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل 30 کیلومتر با شهر آنتالیا، 13 کیلومتر با مرکز شهر کمر و 45 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این موقعیت خاص باعث شده است که گردشگران با انتخاب این هتل از بین هتل ‌های آنتالیا با تهیه بلیط هواپیما آنتالیا از مسیر هوایی به این شهر سفر کنند.

موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که هم به ساحل و دریا و هم به کوهستان دسترسی دارد و مهمانان می‌توانند از طبیعت بکر و زیبای اطراف هتل لذت ببرند. مهمانان از بالکن اتاق خود و یا حیاط هتل می‌توانند چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز کوه‌های توروس را تماشا کنند. این منظره طبیعی بکر و روح‌نواز هر نگاهی را به خود جذب می‌کند.

همچنین، دسترسی به جاذبه‌های توریستی معروف منطقه مانند شهر باستانی فاسلیس، پارک یورک لوک و کوه تاهتالی از هتل به‌راحتی امکان‌پذیر است. علاوه‌براین، نزدیکی هتل به مرکز شهر کمر و وجود امکانات حمل‌ونقل عمومی در منطقه، دسترسی به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی را برای مهمانان آسان کرده است.

امکانات هتل

هتل بایا کمر کلاب آنتالیا با تأمین طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات رفاهی، اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را برای مسافران خود رقم می‌زند. در ادامه به برخی از امکانات برجسته این هتل اشاره می‌کنیم.

امکانات محوطه هتل

محوطه این هتل دارای امکانات متنوعی از قبیل موارد زیر است:

- ساحل خصوصی با دو اسکله برای حمام آفتاب و شنای مهمانان در دریای مدیترانه.

- پنج استخر روباز برای آبتنی و تفریح در استخرهای فضای باز هتل.

- حمام ترکی که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فرهنگ و سنت‌های ترکیه است.

- زمین‌های ورزشی شامل زمین تنیس، تیراندازی با کمان و زمین فوتبال.

- دوره‌های غواصی و رقص جهت شرکت مهمانان.

- Wi-Fi رایگان جهت دسترسی به اینترنت در سراسر هتل.

موارد مذکور صرفاً برخی از امکانات محوطه هتل را شامل می‌شوند.

مکان‌های غذاخوری

این هتل دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعدد جهت پذیرایی از مهمانان خود است:

- رستوران‌های آلاکارته که در آن‌ها غذاهای مدیترانه‌ای با طعم‌های متنوع، غذاهای دریایی و گوشتی سرو می‌شوند.

- کافه‌های استخری (Pool Bar) که در آن‌ها مهمانان می‌توانند در کنار استخر از نوشیدنی و میان‌وعده لذت ببرند.

- کافه‌های ساحلی (Sunset Beach Bar) که جهت سرو نوشیدنی و غذا در کنار تماشای غروب آفتاب برای مهمانان ایجاد شده‌اند.

- غذای بالکنی (Terrace Lounge) که مهمانان می‌توانند در تراس هتل در فضایی آرام و دلنشین نوشیدنی و میان‌وعده میل کنند.

اقلام منوی غذایی رستوران‌های این هتل بسیار متنوع تهیه شده است تا پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد.

خدمات رفاهی

مهم‌ترین خدمات رفاهی هتل عبارت‌اند از:

- سالن کنفرانس و اتاق جلسات برای برگزاری رویداد و جلسات تجاری و کاری.

- مرکز اداری که خدماتی مانند خدمات اداری، فکس و کپی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

- سالن ورزشی و تناسب اندام که علاقه‌مندان به تناسب اندام می‌توانند از امکانات مجهز این مرکز استفاده کنند.

- امکانات ماساژ و ایروبیک که مهمانان می‌توانند در کلاس‌های ایروبیک و ماساژ شرکت کنند.

- زمین بازی، استخر کودکان و مینی کلاب جهت سرگرمی کودکان.

- سالن بازی شامل بازی تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد جهت سپری‌کردن ساعات فراغت مهمانان.

- شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان، کتاب، دی‌وی‌دی و موسیقی.

علاوه‌بر خدمات مذکور، این هتل دارای برخی خدمات دیگر از قبیل صرافی جهت تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودک (با پرداخت هزینه مازاد) و مغازه نیز است.

اتاق‌های هتل بایا کمر کلاب آنتالیا

این هتل دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها برای پاسخگویی به نیازها و سلیقه‌های مختلف مسافران است. در ادامه به شرح ویژگی‌های هر نوع اتاق می‌پردازیم:

اتاق استاندارد حیاط میانی

این اتاق برای دو نفر مناسب بوده و دارای یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب‌شو است. معمولاً چشم‌انداز این اتاق‌ها به حیاط میانی هتل است.

اتاق استاندارد جلو حیاط

این اتاق برای حداکثر پنج نفر مناسب بوده و دارای یک تخت دونفره، دو تخت یک نفره و یک مبل تختخواب‌شو است. چشم‌انداز این اتاق رو به حیاط جلو و یا استخر هتل است.

اتاق خانوادگی جلو حیاط

این اتاق برای حداکثر پنج نفر مناسب بوده و دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره بزرگ است. اتاق‌های خانوادگی جلو حیاط معمولاً فضای بیشتر و امکانات رفاهی بهتری نسبت به اتاق‌های استاندارد دارند؛ همچنین چشم‌انداز این اتاق‌ها به حیاط جلو و یا استخر هتل است.

اتاق دو نفره

این اتاق برای دو نفر مناسب بوده و دارای یک تخت دونفره بزرگ است. اتاق‌های دو نفره معمولاً کوچک‌ترین نوع اتاق در هتل هستند و چشم‌انداز آن‌ها متفاوت است. باید توجه داشت که امکانات و خدمات ارائه شده در هر نوع اتاق ممکن است متفاوت باشد.

جمع‌بندی

در میان هتل ‌های آنتالیا، هتل بایا کمر کلاب آنتالیا یک هتل پنج ستاره لوکس و منحصربه‌فرد است که هر آنچه را که برای یک تعطیلات رویایی نیاز دارید، در دسترس شما قرار می‌دهد. اگر شهر آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب نموده‌اید، این هتل می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل شما باشد. برای رزرو هتل آنتالیا و تهیه بلیط هواپیما آنتالیا می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه نمایید. فلای تودی با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما و هتل در سراسر دنیا، انتخابی ایده‌آل برای شماست. در فلای تودی می‌توانید پروازهای داخلی و خارجی را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کرده و هتل‌های لوکس و ارزان را در بهترین نقاط دنیا انتخاب کنید. فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته در تمام مراحل سفر همراه و یاری‌رسان شما است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها