|

اطلاعیه مهم ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره «۱۱» ستاد مرکزی اربعین حسینی ۱۴۰۳ صادر شد.

اطلاعیه مهم ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۳

به گزارش شبکه شرق، ستاد مرکزی اربعین حسینی ۱۴۰۳، در اطلاعیه شماره «۱۱»  خود، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و به زائران اربعین توصیه کرد که پیش از روز اربعین، به کشور بازگردند.

ستاد مرکزی اربعین حسینی ۱۴۰۳، در اطلاعیه شماره «۱۱» تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سمانه سماح را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد.

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره «۱۱»، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه «سماح» را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و تاکید کرد با وجود شروع موج بازگشت زائرین، همزمان با اوج‌گیری سفر به کشور عراق، امور زائرین با سهولت و روان در حال انجام است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اطلاعیه جدید ستاد مرکزی اربعین که پیش از ظهر روز دوشنبه «۲۹ مرداد ماه» منتشر شد، به این شرح است:

«کربلا طریق الاقصی

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم‌السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:

تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۸/۵/۱۴۰۳ مصادف با ۱۳ ماه صفر:

تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح: ۲.۹۱۲.۷۳۵ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۲.۵۲۵.۵۱۱ نفر است. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر هم تاکنون، ۹۰۲.۳۰۰ نفر است.

به زائرین عزیز داوطلب شرکت در مراسم اربعین حسینی‌(ع) توصیه می‌شود، شروع سفر خود را به روز‌های پایانی این هفته موکول نکنند.

در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنید.

با وجود شروع موج بازگشت زائرین همزمان با اوج گیری سفر زائرین به عراق، امور زائرین با سهولت و روان در حال انجام است.

با توجه به جمع آوری مواکب عراقی در ظهر روز اربعین، به زائرین عزیز توصیه و تاکید می‌شود قبل از روز اربعین به کشور بازگردند، در غیر این صورت، می‌بایست پیش‌بینی لازم را برای اسکان و تغذیه خود داشته باشند.

زائرین عزیز در طول سفر نسبت به مراقبت از وسایل و مدارک همراه خود کوشا باشند.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها