|

با زبان گل‌ها، همدلی خود را نشان دهید

همه ما زمانی‌که عزیزان و نزدیکان‌مان درگیرغم و اندوه می‌شوند، سعی می‌کنیم به هرشکلی که در توان ماست، با آن‌ها همدردی کنیم و احساس درونی خود را نسبت‌به شرایط آن‌ها نشان دهیم. هدیه انواع گل ترحیم، به خصوص تاج گل ترحیم یکی‌از متداول‌ترین اشکال تسلیت است و در فرهنگ ما نمادی از ارزش، احترام و احساس همدردی است.

با زبان گل‌ها، همدلی خود را نشان دهید

راهنمای انتخاب گل مناسب ترحیم

 

همه ما زمانی‌که عزیزان و نزدیکان‌مان درگیرغم و اندوه می‌شوند، سعی می‌کنیم به هرشکلی که در توان ماست، با آن‌ها همدردی کنیم و احساس درونی خود را نسبت‌به شرایط آن‌ها نشان دهیم. تاج گل ترحیم یکی‌از متداول‌ترین اشکال تسلیت است و در فرهنگ ما نمادی از ارزش، احترام و احساس همدردی است. علاوه‌‌‌بر آن، به همراه داشتن یا ارسال گل ترحیم برای خانواده‌های داغ‌دیده، شخصیت و بزرگی شما را نشان می‌دهد. شما می‌توانید در زمانی‌که هیچ کلامی نمی‌تواند احساس همدردی شما را به طرف مقابلتان نشان دهد، با تهیه و تدارک تاج گل یا سبد گل ترحیم، با عزیزانتان همدردی کنید. در تهیه و خرید گل برای مراسم ترحیم چند فاکتور مهم مورد توجه قرار می‌گیرد.‌ آشنایی با ویژگی‌های یک دسته گل برای مراسم ختم و توجه به نکات خرید آن از گل فروشی آنلاین به شما کمک می‌کند که احساس درونی و واقعی خود را به بهترین شکل نشان دهید.

نکات مهم در خرید تاج گل ترحیم 

تاج‌های گل براساس نوع مراسم و مناسبت، طراحی و دیزاین می‌شوند‌. حتی نوع گلی که در تاج یا دسته گل برای ترحیم یا مناسبت‌های دیگر استفاده می‌شود، براساس نوع استفاده آن متفاوت است. گل‌ها احساس شادی و سرزندگی را در آدمی ایجاد می‌کنند و آرامش خاصی می‌بخشند. بااین‌حال، استفاده از گل به‌صورت تاج یا اشکال دیگر برای عرض تسلیت به یک نوع آداب فرهنگی تبدیل شده است. هرچند که گل مناسب ترحیم تنوع کمتری از لحاظ نوع گل و رنگ و لعاب دارد، اما می‌توانید با چند گل خاص که بیشتر برای مراسم ختم و عزا استفاده می‌شوند، یک تاج گل ترحیم مناسب با شخصیت خود و شأن و منزلت طرف مقابلتان‌ تهیه کنید. در تهیه تاج گل برای تسلیت مادر یا هر عزیز سفر کرده، چند نکته مطرح می‌شود که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

خرید گل ترحیم از گلفروشی آنلاین سولین بازار

  • انتخاب گل‌های باکیفیت برای ترحیم

گل ترحیم معمولا به‌صورت تاج‌های گل پایه‌دار یا گل مناسب روی سنگ قبر در بهشت زهرا یا به‌صورت پایه گل عزا برای استفاده در مسجد و مراسم ختم استفاده می‌شود. این گل‌ها در معرض آفتاب مستقیم قرار می‌گیرند و سریع‌تر طراوت خود را از دست می‌دهند؛ درنتیجه، گل‌های طبیعی که ماندگاری بیشتری دارند، برای طراحی و دیزاین گل ترحیم از جمله تاج گل مناسب‌تر هستند. برای این منظور گل‌هایی مانند: گلایل، مریم، آنتوریوم، داوودی، ارکیده، نرگس و ... انتخاب بهتری به نظر می‌رسند.

این گل‌ها علاوه‌بر اینکه مدت زمان بیشتری طراوت خود را حفظ می‌کنند، به‌عنوان گل تسلیت شناخته می‌شوند و حالت نمادینی پیدا کرده‌اند. به‌عنوان مثال، گل داوودی یک گل سبک قلب شناخته می‌شود و نمادی از غم و اندوه است، گل ارکیده سفید یا صورتی نشان‌دهنده یک عشق ابدی و یادآور عزیزان از دست رفته و خاطرات آن‌هاست و گل گلایل مظهر قدرت است که صاحب عزا را به صبوری دعوت می‌کند.

  • رنگ گل‌ مناسب برای تسلیت

گل‌های طبیعی دارای طیف رنگی گسترده‌ای هستند و از لحاظ روانشناسی معنا و مفهوم خاصی دارند. رنگ هر گلی که انتخاب می‌کنید، حالت درونی و احساس واقعی شما را نشان می‌دهد؛ به‌ همین‌ خاطر، باید هنگام خرید گل به منظور همدردی و عرض تسلیت کمی زیرک و دقیق باشید. برای مراسم ترحیم معمولا از گل‌های سفید استفاده می‌شود. گل‌های سفید احساس آرامش و پاکی را به صاحب عزا هدیه می‌کنند. علاوه‌بر رنگ، به هر نوع گل نیز یک حس و نشان خاص نسبت داده می‌شود. برای اینکه بتوانید احساسات خود را به بهترین شکل نشان دهید، بهتر است یک گل فروشی آنلاین معتبر را برای سفارش تاج گل ترحیم انتخاب کنید که از خدمات حرفه‌ای طراحی و دیزاین آن اطمینان داشته باشید.

  • بودجه خرید تاج گل

تاج‌های گلی که برای مراسم ختم، عزا و سایر مناسبت‌ها استفاده می‌شوند، در انواع مختلف یک طبقه، دوطبقه، سه‌ طبقه، شطرنجی، سلطنتی و ... وجود دارند. قیمت تاج گل ترحیم بهشت زهرا و مراسم ختم به فاکتورهای متعددی ازجمله: سایز تاج، نوع گل، تعداد شاخه‌های آن، دستمزد طراحی و دیزاین پایه گل ترحیم و هزینه سایر المان‌های تزئینی آن بستگی دارد. اگر قبل از سفارش گل آنلاین بودجه خود را برای خرید تاج گل یا سبد گل عزا مشخص کنید، خرید ایده‌آل‌تری خواهید داشت. تاج‌های گل بزرگی که از گل‌های لوکس و لاکچری تشکیل می‌شوند، قیمت بالاتری دارند.

ازطرفی، ارسال تاج گل ترحیم بزرگ نیز چالش‌های خود را دارد و طبیعی است که بر قیمت آن‌ اثر می‌گذارد. هرچه تاج گل کوچک‌تر باشد، قیمت آن ارزان‌تر است. طبیعتا شما نیز سعی می‌کنید تاجی از گل را انتخاب کنید که علاوه‌بر ابراز همدردی و بیان احساسات، اعتماد و عزت نفس شما را برای حضور در مجلسی که هستید، افزایش دهد. از‌این‌رو، اگر در هزینه خرید آنلاین گل برای عرض تسلیت محدودیت دارید، بهتر است مرجعی را انتخاب کنید که تاج‌های گل خاص را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

سفارش گل ترحیم از گلفروشی آنلاین سولین بازار

نحوه سفارش گل آنلاین برای تسلیت

اگر برای خرید تاج گل به‌صورت حضوری فرصت کافی ندارید یا به هر دلیلی، نمی‌توانید در مجلسی که در آن دعوت هستید، شرکت کنید، یک تاج گل را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و برای عرض تسلیت به محل مشخص آن در بهشت زهرا، مسجد یا مراسم ترحیم ارسال کنید. معمولا گل فروشی‌های آنلاین معتبر خدمات ارسال تاج گل عزاداری به مراسمات ختم و عزا را انجام می‌دهند. تنها کافیست که برای سفارش و خرید تاج گل ارزان تهران یک گل فروشی آنلاین معتبر را انتخاب کنید.

در این مطلب، راجع‌به اهمیت خرید گل مناسب برای ترحیم صحبت کردیم. گل‌های طبیعی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها، نمادی از یک احساس خاص هستند و پیام مشخصی را انتقال می‌دهند. برای اینکه بتوانید با صاحبین عزا همدردی کنید و حضور شما تسکینی بر قلب‌های داغ‌دیده آن‌ها باشد، باید در انتخاب گل ترحیم و سفارش آن کمی وسواس به خرج دهید. شما باید برای سفارش دادن تاج گل ترحیم یا سبد گل برای عزا، یک مرجع تخصصی و معتبر را انتخاب کنید؛ دراین‌صورت، می‌توانید ضمن تهیه یک تاج گل خاص و در شأن خود، هزینه معقولی بابت سفارش آن پرداخت کنید. با انتخاب یک گل فروشی معتبر از بابت نحوه انتخاب گل‌ها و دیزاین آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. دراین‌راستا، گل فروشی اینترنتی سولین بازار انتخاب ایده‌آلی برای سفارش تاج گل ارزان در تهران خواهد بود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها