|

فهرست جدید تیم ملی بدون سردار آزمون و کنعانی‌زادگان

تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی ماه سپتامبر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است دو بازی دوستانه انجام بدهد. در گام نخست، شاگردان امیر قلعه‌نویی عازم بلغارستان خواهند شد تا شانزدهم شهریور در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال این کشور به میدان بروند و سپس 21 شهریور‌ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران قرار است دوئل تیم‌های ملی ایران و آنگولا برگزار شود.

فهرست جدید تیم ملی  بدون سردار آزمون و کنعانی‌زادگان

تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی ماه سپتامبر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است دو بازی دوستانه انجام بدهد. در گام نخست، شاگردان امیر قلعه‌نویی عازم بلغارستان خواهند شد تا شانزدهم شهریور در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال این کشور به میدان بروند و سپس 21 شهریور‌ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران قرار است دوئل تیم‌های ملی ایران و آنگولا برگزار شود. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره فهرست تیم ملی شکل گرفته بود که سرانجام امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت از بازیکنان منتخب خود رونمایی کند. قلعه‌نویی در شرایطی فهرست جدید و 24‌نفره تیم ملی را اعلام کرده که قرار است این فهرست بعد از برگزاری دوئل استقلال خوزستان و تراکتور تبریز به‌روزرسانی شود و همچنین سامان فلاح، اللهیار صیادمنش، محمدامین حزباوی و یاسین سلمانی به دلیل حضور در اردوی تیم امید در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در فیفادی پیش‌رو نخواهند بود. امید نورافکن، مجید حسینی و محمد کریمی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در فهرست جدید جایی ندارند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم مطابق خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده بود، به دلیل مسائل انضباطی از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و سردار آزمون، این مهاجم باتجربه هم در دو بازی دوستانه پیش‌رو، همراه تیم ملی نیست. امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا در خط دروازه باز‌هم به علیرضا بیرانوند به‌عنوان شماره یک اعتماد کند و پیام نیازمند هم دیگر دروازه‌بان دعوت‌شده به اردوی ملی است. در مقایسه با اردوی قبلی تیم ملی، در خط دروازه قلعه‌نویی تصمیم گرفته تا روی نام حسین پورحمیدی خط قرمز بکشد و به‌جای او از محمدرضا اخباری به اردوی ملی دعوت کرده است تا در اتفاقی شایان توجه، با وجود آنکه حسین حسینی در هفته‌های گذشته در لیگ برتر عملکرد درخشانی را داشت، برای دومین اردوی پیاپی نامش در فهرست تیم ملی بزرگسالان قرار نگیرد و دوری دروازه‌بان استقلال از خط دروازه تیم ملی ادامه‌دار باشد.

فهرست 24‌نفره تیم ملی فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، صادق محرمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا علیزاده، محمد محبی، وحید امیری، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، رضا اسدی، شهریار مغانلو و مهدی طارمی.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها