|

رؤیای پول‌سازی با همستر

چند وقتی است که موجی از گفت‌وگوها و فعالیت‌ها حول موضوع رمزارزها و کوین‌های دیجیتال در فضای مجازی ایجاد شده است. نمونه اخیر همستر کامبت و یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی است که این روزها ذهن کاربران بسیاری را به خود مشغول کرده است. این بازی که اکنون در قالب یک ربات در دسترس است نحوه بازی‌اش به این صورت است که بازیکنان باید با زدن بر روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند.

رؤیای پول‌سازی با همستر

چند وقتی است که موجی از گفت‌وگوها و فعالیت‌ها حول موضوع رمزارزها و کوین‌های دیجیتال در فضای مجازی ایجاد شده است. نمونه اخیر همستر کامبت و یک بازی در سبک  Tap to Earn و رباتی است که این روزها ذهن کاربران بسیاری را به خود مشغول کرده است. این بازی که اکنون در قالب یک ربات در دسترس است نحوه بازی‌اش به این صورت است که بازیکنان باید با زدن بر روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند.

به گزارش ایسنا برای آشنایی بیشتر با این بازی حاشیه‌ساز می‌توان گفت به چهار بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌های ایردراپ، تقسیم می‌شود. از بین این مراحل سه مرحله پشت سر گذاشته شده و مرحله تهیه لیست تسک‌های شرکت‌ داده‌شده در ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است. البته درون بازی هم گفته می‌شود که ایردراپ همستر کامبت به‌ زودی اتفاق خواهد افتاد. از آنجایی که همستر کامبت در قالب یک ربات تلگرامی مورد توجه قرار گرفته است، ظرف کمتر از ۱۰ روز با یک فضاسازی غیرمنتظره طیف گسترده‌ای از دنبال‌کنندگان را به سمت خود کشاند. پس از ملحق‌شدن کاربران به ربات تلگرامی همستر کامبت گزینه‌های متنوعی از کلیک مستقیم تا بازی‌های معمایی ساده برای جمع‌آوری کوین‌هایی که به نظر می‌رسد باارزش هستند برای کاربر ظاهر می‌شود. جالب است بدانید سازوکار همستر کامبت تا حد بسیاری شبیه به نات‌کوین است که ماه‌های گذشته برای مدتی سروصدا کرد اما در حال حاضر ارز آن به صورت مستقیم قابل معامله نیست و این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا توکن‌های درون بازی را کسب کنند ولی فعلا فقط برای ارتقای درون بازی یا سرمایه‌گذاری در بازی استفاده می‌شوند. حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی نسبت به این بازی و عواقب احتمالی آن هشدار داده است. او با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی توضیح داد: در این چند روز در بسیاری از سوپرگروه‌ها، بحث‌های بسیاری از کاربران ایرانی را خواندم؛ شیوه جدید ماین‌کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی‌ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است. به عنوان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی می‌گویم، افرادی که در این بازی‌ها شرکت می‌کنند مراقب اطلاعات و حساب‌های خودشان باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها