|

دوره‌های تابستانی «فیلیمو مدرسه» روزانه 450 هزار دقیقه تماشا می‌شوند

«هوش مصنوعی» پرمخاطب‌ترین دوره مهارتی «فیلیمو مدرسه» شد

مدیر «فیلیمو مدرسه» می‌‌گوید، یک ماه‌و‌نیم از آغاز دوره‌های تابستانی «فیلیمو مدرسه» می‌گذرد و این پلتفرم هر‌روز بیش از 450 هزار دقیقه تماشا می‌شود.

«هوش مصنوعی» پرمخاطب‌ترین دوره مهارتی «فیلیمو مدرسه» شد

مدیر «فیلیمو مدرسه» می‌‌گوید، یک ماه‌و‌نیم از آغاز دوره‌های تابستانی «فیلیمو مدرسه» می‌گذرد و این پلتفرم هر‌روز بیش از 450 هزار دقیقه تماشا می‌شود.

میثم حیدری، مدیر‌مسئول «فیلیمو مدرسه» در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های این پلتفرم کمک‌آموزشی، گفت: از آغاز فعالیت «فیلیمو مدرسه» تا امروز همواره به دنبال پیشرفت و تولید ویدئوهای جذاب بودیم. استقبالی که در همین سه سال از مردم دریافت کردیم، مُهر تأییدی بر این ماجراست.

حیدری با اشاره به دوره‌های «فیلیمو مدرسه» برای فصل تابستان توضیح داد: از سال گذشته فعالیت جدیدی را شروع کردیم که بازدید خوبی گرفت. برای تابستان امسال در ادامه برنامه‌های گذشته، تصمیم گرفتیم دوره‌های مهارتی جذاب‌تر و بیشتری به پلتفرم اضافه کنیم. با توجه به مباحث مورد‌علاقه کاربران این پلتفرم و نیاز روز جامعه، موضوع و حوزه‌ دوره‌های جدید تابستانی «فیلیمو مدرسه» را انتخاب و پس از مشورت با بهترین مشاوران و مدرسان هر حوزه، اقدام به تولید محتواهای باکیفیت کردیم.

او ادامه داد: خوشبختانه‌ از دوره‌ها استقبال زیادی شد و درخواست‌های مکرر از سمت مخاطبان دریافت می‌کردیم که یک گواهی معتبر برای پایان هر دوره‌ در نظر بگیریم. 

در‌حال‌حاضر بیش از 60 دوره آموزشی و مهارتی در «فیلیمو مدرسه» ارائه می‌شود اما فقط 9 دوره «زبان کره‌ای مبتدی و پیشرفته»، «کارگاه رباتیک»، «تایپوگرافی فانتزی»، «هوش مصنوعی»، «فیلم‌سازی با موبایل»، «تدوین؛ نرم‌افزار پریمیر»، «اسکرچ؛ برنامه‌نویسی تصویری»، «برنامه‌نویسی پایتون» و «سرآشپز» قابلیت صدور مدرک دارند. کاربران این پلتفرم با تهیه اشتراک، می‌توانند به تمام دوره‌ها دسترسی داشته باشند و هرچقدر دوست دارند  ویدئو ببینند.

حیدری با اشاره به روند دریافت مدرک از این پلتفرم برای علاقه‌مندان خاطر‌نشان کرد: در‌حال‌حاضر دریافت مدرک از «فیلیمو مدرسه» به آزمون نیاز ندارد و براساس واچ‌تایم به مخاطبان مدرک داده می‌شود.

او با بیان اینکه دوره‌های «فیلیمو مدرسه» روزانه بیش از 450 هزار دقیقه مشاهده می‌شوند، عنوان کرد: بیش از 55 هزار نفر تا امروز دوره‌های «فیلیمو مدرسه» را مشاهده کرده‌اند. روزانه 600 الی 700 نفر تماشای برنامه‌ها را شروع می‌کنند و تا امروز سه هزارو 65 مدرک صادر شده است. «هوش مصنوعی»، «تایپوگرافی» و «فیلم‌سازی» به ترتیب دوره‌هایی هستند که تا امروز بیشترین مخاطب و بازدید را کسب کرده‌اند.

قابل ذکر است «فیلیمو مدرسه» برای 405 شهر محروم و دور از مرکز ایران به‌ صورت کاملا رایگان در دسترس است. علاقه‌مندان برای عضویت و تهیه اشتراک این پلتفرم می‌توانند به آدرس https://app.filimo.school/ مراجعه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها