|

صدای انفجار در اصفهان ناشی از اقدام آموزشی بوده است

اخبار مربوط به پاسخ احتمالی ایران به ترور اسماعیل هنیه در شب‌های گذشته موج‌ خبری گسترده‌ای با خود داشته و بازار شایعات هم داغ بوده، از کلیر شدن آسمان ایران، قطر و لبنان تا شنیده‌شدن صدای پرتاپ موشک به سمت تل‌آویو. در‌این‌بین هر صدای غیرمعمولی با واکنش‌های مختلفی مواجه می‌شود.

شرق: اخبار مربوط به پاسخ احتمالی ایران به ترور اسماعیل هنیه در شب‌های گذشته موج‌ خبری گسترده‌ای با خود داشته و بازار شایعات هم داغ بوده، از کلیر شدن آسمان ایران، قطر و لبنان تا شنیده‌شدن صدای پرتاپ موشک به سمت تل‌آویو. در‌این‌بین هر صدای غیرمعمولی با واکنش‌های مختلفی مواجه می‌شود.

 دوشنبه‌شب اخباری مبنی بر صدا و نور انفجاری در اصفهان منتشر شد که در نهایت مشخص شد این انفجارها ناشی از اقدام آموزشی بوده است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار اصفهان گفت: صدای انفجارهایی که دوشنبه‌شب در سپاهان‌شهر اصفهان به گوش آمد، ناشی از اقدام آموزشی بوده که در منطقه سپاهان‌شهر انجام شد. محمدرضا جان‌نثاری در گفت‌وگو با ایسنا از اصفهان، درباره شنیده‌شدن صدای انفجار در سپاهان‌شهر اصفهان گفت: صدای انفجارها ناشی از اقدام آموزشی بوده که در منطقه سپاهان‌شهر انجام شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها