|

واکنش تند و معنادار احمد زیدآبادی به خبر تداوم اجرای «طرح نور»

در ادامه واکنش‌ها به خبر تداوم اجرای طرح نور در کشور، احمد زیدآبادی نیز به این خبر واکنش نشان داد.

واکنش تند و معنادار احمد زیدآبادی به خبر تداوم اجرای «طرح نور»

به گزارش شبکه شرق، «احمد زیدآبادی» در واکنش به ادامه اجرای «طرح نور»، با وجود تغییر دولت که توسط جانشین فرمانده کل فراجا عنوان شده بود، نوشت: «همکاری با دولت جدید قرار است از این جنس باشد؟ به چالش کشیدن صریح و آشکار یکی از مهمترین وعده‌های او در همین ابتدای کار، آن هم با لحنی که انگار او هیچ‌کاره است؟»

«احمد زیدآبادی» فعال سیاسی در واکنش به خبر ادامه یافتن «طرح نور» نوشت: «این شد همکاری با دولت جدید؟

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی «طرح نور» را تعطیل‌ناپذیر دانسته و رفت‌و‌آمد روسای جمهور را در این زمینه بی‌تلثیر اعلام کرده است.

بعید است او از وعده مسعود پزشکیان برای جمع‌آوری طرح نور و مخالفتش با برخورد با بانوان فاقد حجاب در سطح خیابان‌ها بی‌اطلاع باشد. با این حساب، چرا در آستانه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، یکی از مهم‌ترین وعده‌های او را که با مطرح کردن مکرر آن در مقابل مردم از آنها رأی گرفته است، پوچ و غیرعملی و فاقد کمترین تاثیر دانسته است؟

همکاری با دولت جدید قرار است از این جنس باشد؟ به چالش کشیدن صریح و آشکار یکی از مهمترین وعده‌های او در همین ابتدای کار آن هم با لحنی که انگار او هیچکاره است؟

پرسش مهمتر اما این است که چرا این مقام انتظامی در همان هنگامی که آقای پزشکیان با نفی و رد طرح نور در مقابل دوربین صداوسیما مشغول متقاعد کردن مردم به حضور در پای صندوق‌های رای بود، این حرف‌ها را مطرح نکرد و حال که کار از کار گذشته است، بر بی‌قدرتی رئیس دولت در این زمینه تأکید می‌کند؟»

منبع: کانال تلگرامی احمد زیدآبادی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها