|

چطور تفاوت مبلمان ایرانی را از ترکیه ای تشخیص بدهیم؟

با خرید مبل های ترکیه ای ایرانی دکوراسیون خود را خاص تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید.

 

مبل چستر

با خرید مبل های ترکیه ای ایرانی دکوراسیون خود را خاص تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. شاید از خود بپرسید که چطور می شود یک مبل هم ایرانی باشد هم از ترکیه وارد شده باشد. در همین ابتدا باید به شما بگویم به لطف دستان توانمند متخصصین بخش تولید کارگاه های سفارشی سازی مبلمان ال، راحتی و تخت خواب شو این امر برای شما فراهم شده است. هنر مهندسی معکوس، بهره گیری از متریال مرغوب در زمان ساخت و مد نظر قرار دادن شرایط اقلیمی بر روی چوب و پارچه تولیدی مبل های ایرانی تنها بخشی از مزیت های تولید در کارگاه های داخلی هم راستا با تولیدات کشور ترکیه ای به شمار می رود. پس دیگر زمان آن رسیده است که به تولید کنندگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای شیک و لوکس ایرانی را درست هم راستا با کارهای وارداتی به منزل مهمان کنیم.

تفاوت بین مبل ایرانی و مبل ترک در چیست؟

همه شما به خوبی می دانید که مبل تختخواب شو یکی از محصولات متمایز کشور ترکیه است که در ایران عمر ورود آن خیلی طولانی مدت نیست. در نظر گرفتن چوب راش در پروسه ساخت این مبل مانع از شکستن آن در طی گذر زمان می شود. از سوی دیگر کیفیت این چوب سبب می شود تا هنر منبت کاری روی دسته ها و پایه ها با ظرافت به خصوصی دنبال شود. برای مبل های ترکیه ظرافت حرف اول را می زند. چوبکده ایرانیان سعی کرده است با استفاده از فرایند ساخت متمایز در کارگاه های تولیدی و روند حمل و باربری ویژه محصول ایرانی را هم راستا با کیفیت مبل های ترک در اختیار شما قرار دهد تا شاهد بهترین دکوراسیون در منزل و محل کار خود باشید.

مبل راحتی

مزیت های خرید مبل ایرانی مشابه مبل کشور ترکیه

شما با خرید مبل های ایرانی مشابه ترک دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی را در راستای ورود محصول به داخل کشور بپردازید. استفاده از کلاف و چوبی که با آب و هوای ایران سازگار تر است در پروسه ساخت مانع از آفت زدگی و خرده شدن چوب در طی گذر زمان می شود. نوع ساخت متفاوت مبل های تخت خواب شو با مبل های راحتی نیز امر دیگری است. از همین رو تمامی این موارد با توجه به شناختی که چوبکده ایرانیان از مصرف کننده داخلی در طی این سال ها داشته است. سبب شده تا محصولی را تولید و عرضه کند که با تمامی پارامترهای یک مبل ایرانی با کیفیت سازگار باشد. در حالی که از طراحی و الگوهای مبلمان ترکیه ای الهام گرفته است تا نیاز شما از خرید محصولات وارداتی با قیمت های گزاف را بر آورده سازد.

شگفتی های جدید با تولید کننده ایرانی و ساخت مبل ترک

از آنجایی که طراحی و ساخت مبل های ترک درست مشابه با همان متریال کار دشواری است. چوبکده ایرانیان با دستگاه های تولیدی پیشرفته و کارکنان توانمند برای شما ممکن کرده است. به گونه ای که با مهندسی معکوس با خرید مبل های ترکیه ای توانسته اند درست با همان متریال و کیفیت بالاتر مبلی را درست شبیه به مبل ترک تولید کنند. به قدری این محصولات مشابه طراحی و ساخته شده است که در بازارهای داخلی و فروشگاه های یافت آباد و دلاوران با نام مبل ترک به فروش می رسد یعنی هیچ کس تفاوت بین مبل ایرانی و ترک را که در کارگاه های چوبکده ایرانیان طراحی و ساخته می شود را متوجه نخواهد شد. این ظرافت در طراحی و ساخت تنها به لطف دستان توانمند استادان زبر دست، متریال با کیفیت در پروسه ساخت، مهندسی معکوس با در نظر گرفتن تمامی المان های ساخت و دستگاه های پیشرفته در حین تولید است که برای شما عزیزان فراهم شده است.

مبل

مبل های ایرانی با طراحی ترک در ایران کجا به فروش می رسد؟

اگر می خواهید مبل های ترک ایرانی را تهیه کنید می توانید به سایت چوبکده ایرانیان سری بزنید. از مزیت های خرید از این سایت در نظر گرفتن صفر تا صد سلیقه شما در پروسه ساخت محصول است. از آنجایی که کار به صورت سفارشی و انحصاری تنها برای شما طراحی و ساخته می شود. در ابتدا می توانید تم رنگی که مد نظرتان است را از متخصصین این امر بخواهید تا برای شما سفارشی سازی شود. در قدم بعد می توانید آیتم های که برای خرید به آن نیاز دارید را بیشتر یا کمتر سفارش دهید. بر فرض شما می توانید مبل تختخواب شو خود را به صورت نیم ست و یا ست کامل سفارش دهید؛ یعنی شما از دو کاناپه و دو مبل تکی یا از یک کاناپه و دو مبل تکی و یا از دو کاناپه، دو مبل تکی و دو صندلی مهمان به صورت همزمان بهره بگیرید. این امر به سلیقه، مساحتی که در اختیار دارید و هزینه ای که قرار است بشود بستگی دارد.

کلام آخر پیرامون خرید آنلاین مبل ترک ساخت ایران

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شده اصلی ترین مولفه ای که برای مبل های ترک می توان عنوان کرد ظرافت در طراحی و تولید است. این روزها تولید کننده گان ایرانی به خصوص فروشگاه تولیدی مصنوعات چوبی چوبکده ایرانیان توانسته است با بهره گیری از متخصصین زبر دست و استفاده از مهندسی معکوس در کنار دستگاه های تولیدی ویژه و منحصر به فرد بار دیگری خدمات ویژه ای را به شما عزیزان عرضه کند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این تولیدی برگزیده کافی است از طریق سرچ واژه خرید مبل چوبکده متفاوت ترین ها را مشاهده کنید. کیفیت در زمان خرید چوب، یراق آلات، استر رویه مبل تخت خواب شو، کلاف، اسفنج و ابزارهای مخصوص برای دستگاه های تولید مبل تخت خواب شو از مهم ترین دلایلی است که برای خرید مبل های ایرانی مشابه ترک در دنیای صد رنگ امروز ما به شما چوبکده ایرانیان را در راستای تجربه یک خرید متمایز توصیه می کنیم.

کافی است واژه “خرید مبل چوبکده” را در گوگل سرچ کنید تا وارد سایت چوبکده شده و انواع مدل های مبلمان تولیدی این شرکت را ببینید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها