|

تشدید تدابیر امنیتی در غرب عراق پس از هدف قرارگرفتن پایگاه عین الاسد

یک منبع امنیتی از اعلام هشدار و تشدید تدابیر امنیتی در غرب عراق پس از هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار خبر داد.

تشدید تدابیر امنیتی در غرب عراق پس از هدف قرارگرفتن پایگاه عین الاسد

به گزارش شبکه شرق،  این منبع به خبرگزاری شفق نیوز گفت: نیروهای امنیتی ورودی و خروجی‌های منطقه «البغدادی» در استان الانبار را برای دسترسی به گروهی که پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد، به طور موقت بستند.

یک منبع امنیتی روز پنجشنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق با تعدادی موشک خبر داد و اظهار کرد که این پایگاه با تعدادی موشک از نوع کراد که تاکنون تعداد آنها اعلام نشده است هدف قرار گرفته است.

در این پیوند پایگاه خبری العلومه عراق نوشت: مقاومت اسلامی عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار را عصر امروز با موشک هدف قرار داده و موشک‌ها به طور مستقیم و دقیق به هدف اصابت کردند.

پیشتر «مقاومت اسلامی عراق»، مسئولیت حمله به پایگاه نظامی «التنف» سوریه را بر عهده گرفت.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه این پهپادها به طور مستقیم و دقیق به اهداف خود اصابت کردند، اعلام کرد که بامداد امروز (پنجشنبه) پایگاه التنف را با سه فروند پهپاد هدف قرار دادیم.

در ساعات اولیه امروز یک مقام وزارت دفاع آمریکا هشدار داد که حملات پهپادی علیه نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه مرتبط با جنگ بین رژیم اسرائیل و حماس، افزایش خواهد یافت.

پیشتر مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای که دیروز منتشر کرد با اشاره به اینکه ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی « عین الاسد» در استان الانبار عراق و «الحریر» واقع در شمال این کشور بامداد امروز ( چهارشنبه ) به وسیله پهپاد و بصورت دقیق مورد هدف قرار گرفتند، درباره افزایش حملات خود به پایگاه‌ها و مراکز تحت نظر نیروهای آمریکایی در این کشور هشدار داده بود.

در این بیانیه آمده است: «مقاومت اسلامی در عراق نسبت به افزایش این عملیات‌ها هشدار می‌دهد و از برادران قهرمان در ارتش و دستگاه امنیتی [ عراق ] می خواهد که از مراکزی که نیروهای آمریکایی در آنها قرار دارند و تحت نظر آنها است، دور شوند».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها