|

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی‌رفسنجانی| سی دی

ناراحتی سید حسن خمینی از خاطرات آیت‌الله منتظری/ توجه رسانه‌های خارجی به نامه تحکیم وحدت خطاب به رهبری

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی رفسنجانی سی دی دیدار با سید حسن خمینی را روایت کرده و از توجه رسانه‌های خارجی به نامه تحکیم وحدت نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.

ناراحتی سید حسن خمینی از خاطرات آیت‌الله منتظری/ توجه رسانه‌های خارجی به نامه تحکیم وحدت خطاب به رهبری

برای نماز جمعه به دانشگاه تهران رفتم. خطبه‌ای در مورد امام صادق(ع) و خطبه‌ای در خصوص مناسبت‌های هفته خواندم. نخست‌وزیر مغرب و هیئت همراه، در نماز شرکت کرده بودند و بعد از نماز، دور من را گرفتند و احوال‌پرسی‌ کوتاهی شد؛ خیرمقدم گفتم. بعد از ظهر، تماس تلفنی با فاطی برقرار شد. در بیمارستان است و زانویش را برای اصلاح بعضی از غضروف‌های آسیب‌دیده در تصادف [رانندگی پارسال]، عمل کرده و گفته‌اند، دو سه روز باید بماند.

تا شب به مطالعه گذشت. شب، حسن‌آقا خمینی‌ آمد. ناراحت از مطالب خاطرات آیت‌الله منتظری در مورد امام و احمدآقا و ...، برای راهکارهای ممکن، جهت جبران این خسارت، مشورت کرد. اتحادیه اروپا، با توجه به عوارض ناگوار استفاده از مُهمات حاوی اورانیوم غنی‌ نشده یا ضعیف‌ شده، منجمله سرطان، خواسته است که استفاده از این نوع مهمات، در ناتو و جاهای دیگر ممنوع شود. رسانه‌های خارجی، توجه زیادی به نامه سرگشاده [دفتر] تحکیم وحدت به رهبری نشان می‌دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها