|

رهبر انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد

نخست‌وزیر عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد.

رهبر انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش شبکه شرق، رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر عراق گفت: اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌‌شاءالله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد.

نخست‌وزیر عراق، پیش از ظهر امروز «چهارشنبه، دوم خرداد ماه»، در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

در پی درگذشت شهادت‌گونه «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، پیش‌ازظهر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، با قدردانی از سفر نخست‌وزیر عراق به تهران برای ابراز همدردی، گفت: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس‌جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود.

رهبر انقلاب اسلامی افزود: اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌‌شاءالله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد.

همچنین «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در این دیدار خطاب به رهبر انقلاب گفت: در این شرایط متاثرکننده به دیدار حضرت‌عالی آمدم تا مراتب حزن، اندوه و تعزیت دولت و ملت عراق را به دولت و ملت ایران اعلام کنم. آنچه ما از آقای رئیسی، رئیس‌جمهور ایران دیدیم، چیزی جز صدق، اخلاص، پاکی، کار و تلاش و خدمت به مردم نبود.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها