|

جزئیات گزارش ستادکل نیروهای مسلح درباره سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی»/ ویدئو

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص آخرین وضعیت پیگیری سانحه سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات گزارش ستادکل نیروهای مسلح درباره سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی»/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت بنای معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد؛ شخصیت‌های فراوانی در دولت و خارج از دولت داریم که ظرفیت ادامه کار را دارند.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز «چهارشنبه، نهم خرداد ماه ۱۴۰۳»، در حاشیه جلسه هیات دولت، در خصوص پیگیری سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور اظهار کرد: «ستاد کل نیروهای مسلح اطلاعیه اولیه را داده است، بحث فنی است؛ بنابراین زمان و کیفیت را باید آنها بگویند، تشخیص و پاسخ را هم آنها باید بدهند. نماینده‌ای از دولت در جلسات شرکت می‌کند، لذا ستاد کل نیروهای مسلح موضوع را با جدیت بررسی می‌کند و هم از نظر زمان و ماهیت اطلاع‌رسانی می‌شود.»

اسماعیلی درباره اینکه «دولت کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌کند»، افزود: «دولت بنای معرفی کاندیدایی را ندارد، اما کشور ما سرمایه‌های خوب و شخصیت‌های فراوانی را در دولت و خارج از دولت دارد که ظرفیت ادامه کار را دارند. گرچه برای من به عنوان یکی از نزدیک‌ترین افراد به ابراهیم رئیسی، هیچ کدام از آنها نمی‌توانند جای او را پر کنند.»

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت بنای برگزاری انتخابات را دارد، گفت: «احتمال آمدن برخی دولتمردان به میدان وجود دارد چرا که در دولت‌های قبلی هم این گونه بوده است. اگر به ادوار انتخابات گذشته نگاه شود در بین نامزدهای انتخابات بعضی از اعضای دولت حضور داشتند. آنها از زمان کاندیداتوری به عنوان یک نامزد انتخابات شناخته می‌شوند.»

رئیس دفتر رئیس‌جمهور  در پاسخ به سوالی درباره توصیه به دولت بعدی گفت: «مردم خواسته‌هایشان را از دولت بعدی با حضور و تجلیلی که از آرمان و اهداف رئیس‌جمهور شهید داشتند، بیان کردند. این حضور مردم، تداوم مسیر دولت ابراهیم رئیسی را نشان داد، خواسته ما هم حرف مردم است؛ بنابراین به حرف مردم توجه کنند.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها