|

شمخانی خطاب به نامزدها و هوادارانشان: ادب مرد به ز دولت اوست

مشاور سیاسی رهبر انقلاب در توییتی نوشت: تعداد و ترکیب نامزدهایی که برای⁧ انتخابات ریاست جمهوری⁩ ثبت نام کردند از شکل گیری رقابتی جدی در انتخابات خبر می دهد که هم فرصت است و هم تهدید. همه کاندیداها و هوادارانشان باید به یاد داشته باشند که؛ ادب مرد به زِ دولت اوست

شمخانی خطاب به نامزدها و هوادارانشان: ادب مرد به ز دولت اوست

به گزارش شبکه شرق، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور سیاسی رهبر انقلاب با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه کاندیداها و هوادارانشان باید به یاد داشته باشند که ادب مرد به زِ دولت اوست.

علی شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور سیاسی رهبر انقلاب با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تعداد و ترکیب نامزدهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند از شکل‌گیری رقابتی جدی در انتخابات خبر می‌دهد که هم فرصت است و هم تهدید.

وی افزود: همه کاندیداها و هوادارانشان باید به یاد داشته باشند که؛ ادب مرد به زِ دولت اوست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، روز گذشته و در مراسم گرامیداشت سالروز درگذشت امام خمینی (ره)، انتخابات این دوره را مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواندند و تاکید کردند: در رقابت‌های انتخابات، اخلاق حاکم باشد. بدگویی، تهمت و لجن پراکنی نه تنها کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند به آبروی ملی نیز لطمه می‌زند.

رهبر انقلاب تصریح کردند که صحنه انتخابات، صحنه عزت و حماسه است. صحنه رقابت برای خدمت است. صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست.

ثبت‌نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - آغاز و ساعت ۱۸ روز گذشته - ۱۴ خرداد - به پایان رسید و در نهایت از میان ۲۷۸ مراجعه‌کننده به ستاد انتخابات واقع در وزارت کشور، ۸۰ داوطلب نام‌نویسی کردند که این افراد از میان جریانات و احزاب سیاسی مختلف بودند.

براساس اعلام قبلی وزارت کشور، پس از اعلام اسامی، نامزدها به مدت ۱۵ روز فرصت تبلیغات دارند و در نهایت رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه انجام خواهد شد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها