|

پیام‌های خبرساز یاران جلیلی؛ تصمیم نهایی سعید جلیلی برای انصراف از انتخابات اعلام شد؟/ ویدئو و تصاویر

گفته می‌شود، فشارها و تماس‌هایی از سوی برخی مراجع انجام شده است تا «سعید جلیلی» به نفع «محمدباقر قالیباف» کنار برود.

پیام‌های خبرساز یاران جلیلی؛ تصمیم نهایی سعید جلیلی برای انصراف از انتخابات اعلام شد؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، شنیده‌ها حاکی از آن است که اصول‌گرایان سر انصراف «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف» در حال رایزنی هستند؛ گفته می‌شود، فشارها و تماس‌هایی از سوی برخی مراجع تقلید نیز انجام شده است تا «سعید جلیلی» به نفع «محمدباقر قالیباف» کنار برود.

سه نفر از علمای تهران «آیت‌الله محمدباقر تحریری»، «آیت‌الله محمدعلی جاودان» و «آیت‌الله علی‌اکبر رشاد» نیز با صدور یک بیانیه مشترک خطاب به کاندیداهای جبهه انقلاب انتخابات ریاست جمهوری، آنها را دعوت به اجماع کرده‌اند.

اخبار منتشرشده، حاکی از کناره‌گیری «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، پیش از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه «۸ تیر ماه» است.

«صراط‌نیوز» نوشت: «اخیرا برخی خبرسازی‌ها از سوی منتسبان جریانات خاص با هدف ایجاد ناامیدی میان علاقمندان به «سعید جلیلی» صورت گرفته است.

این اخبار که حکایت از کناره‌گیری «سعید جلیلی» پیش از انتخابات «۸ تیر ماه» دارد، از سوی منابع نزدیک به این کاندیدا قویا تکذیب شده است.

تاکید به حضور سعید جلیلی تا پایان و عدم کناره‌گیری او از انتخابات ریاست جمهوری، در حالی است که در برخی محافل گفته می‌شود، فشارها و تماس‌هایی از سوی برخی مراجع انجام شده است تا «سعید جلیلی» به نفع «محمدباقر قالیباف» کنار برود.

یک منبع نزدیک به «سعید جلیلی»، ضمن مضحک خواندن این ادعاها گفت: «برخی جریانات آرزوهای‌شان را از قول بزرگان نظام مطرح می کنند اما نه‌تنها این توهمات تاثیری در اراده سعید جلیلی ندارد، بلکه آنها باید بدانند که با این جوسازی ها راه به جایی نخواهند برد »

این منبع نزدیک به «سعید جلیلی» توصیه کرد که «این اتاق فکر مسموم، به جای تخریب علیه سعید جلیلی، تدبیری برای تبلیغ کاندیدای مطبوع خود بیندیشد.»

پیام خبرساز اکانت سعید جلیلی

اکانت «سعید جلیلی» با انتشار توئیتی تلویحا اعلام کرد که جلیلی از انتخابات کنار نمی‌رود!

اکانت منتسب به «سعید جلیلی»، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از پایان آخرین مناظره‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پیام کوتاهی از عدم انصراف  «سعید جلیلی» کاندیدا‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری، خبر داد.

اکانت منتسب به «سعید جلیلی»، کاندیدا‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری، ساعت «۱۶ و ۳۸ دقیقه» روز سه‌شنبه «پنجم تیر ماه»، نوشت: «مصمم ایستاده‌ام.»

سعید جلیلی

جلیلی: مصمم ایستاده‌ایم

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص انصراف از انتخابات یا کناره‌گیری به نفع «محمدباقر قالیباف» و سایر کاندیداها گفت: «مردم تعیین می‌کنند که چهار ساله آینده چه مسیری طی شود، ما مصمم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسانی با فساد مقاصد خود را دنبال کنند.»

طعنه آذری جهرمی به توئیت اکانت سعید جلیلی

اکانت منتسب به «سعید جلیلی»، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از پایان آخرین مناظره‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پیام کوتاهی از عدم انصراف خود خبر داد.

این حساب در ساعت «۱۶ و ۳۸ دقیقه» روز سه‌شنبه «پنجم تیر ماه» نوشت: «مصمم ایستاده‌ام.»

کمتر از‌ ۳۰ دقیقه پس از انتشار توییت سعید جلیلی، «محمدجواد آذری‌جهرمی»، وزیر اسبق ارتباطات، توئیت زد: «مگر اکانت فیک هم می‌تواند محکم بایستد؟»

مشاور سعید جلیلی: او انصراف نخواهد داد

مشاور «سعید جلیلی» از باقی ماندن این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در عرصه انتخابات خبر داد.

«امیر حسین ثابتی» مشاور «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار یک پیام، از عدم انصراف «سعید جلیلی»  از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

«امیرحسین ثابتی»، مشاور «سعید جلیلی» در کانال تلگرامی خود نوشت: «با توجه به صدرنشینی دکتر جلیلی در نظرسنجی‌های مختلف، او تا آخر در صحنه باقی خواهد ماند.»

سعید جلیلی

گفتنی است، شنیده‌ها حاکی از آن است که اصول‌گرایان سر انصراف «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف» در حال رایزنی هستند.

جلیلی و قالبیاف کناره‌گیری نکنند، هیچ کدام در دور اول پیروز نیستند

«اگر «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف» کناره‌گیری نکنند، امکان پیروزی هیچ‌کدام در دور اول وجود ندارد و بهتر است عیلرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی هم در صحنه بمانند. سه احتمال برای دور دوم وجود دارد: در صورت دور دومی شدن مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، این وضعیت برای پزشکیان بهتر است. در دوگانه قالیباف و پزشکیان، برای قالیباف بهتر است و بین قالیباف-جلیلی، وضعیت پنجاه پنجاه است.»

منبع: ايسنا
 
  • گزارش «شرق» از روز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور گسترده فعالان و چهره‌های سیاسی پای صندوق‌ها
  • «شرق» ماجرای کاهش حضور در پای صندوق‌های رأی و بی‌تفاوتی اجتماعی نسبت به برگزاری انتخابات را واکاوی می‌کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها