|

سخنرانی سیدحسن نصرالله در یک مراسم مهم در تهران

«سیدحسن نصرالله» به زودی در تهران، با حضور در یک مراسم سخنرانی می‌کند.

سخنرانی سیدحسن نصرالله در یک مراسم مهم در تهران

به گزارش شبکه شرق، «سیدحسن نصرالله» به زودی در تهران، در یک مراسم، سخنرانی می‌کند.   

سخنرانی «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در محل مصلای امام خمینی‌(ره) تهران برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش ساعت «۱۷» عصر پنج‌شنبه «۷ تیرماه ۱۴۰۳» در سراسر کشور و در تهران، در محل مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ دولت سیزدهم و همراهانش، پنج‌شنبه «۷ تیرماه ۱۴۰۳» برگزار می‌شود؛ «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در این مراسم سخنرانی می‌کند.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ دولت سیزدهم و همراهانش، با سخنرانی «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، روز پنج‌شنبه «۷ تیرماه ۱۴۰۳»، از ساعت «۱۷»، در مصلی تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی تصویری «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و «جمیله علم‌الهدی» و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و با حضور علاقمندان و ارادتمندان ابراهیم رئیسی برگزار خواهد شد. 

همچنین جمعی از میهمانان خارجی و سفرای کشور‌های خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور خواهند داشت. 

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین شهدای خدمت، همچنان ارسال پیام‌های تسلیت و ابراز همدردی سران و مقامات خارجی به این مناسبت نیز ادامه دارد و روسای جمهور نیکاراگوئه، مصر، جیبوتی، قرقیزستان، پاناما، تیمور شرقی، گینه کوناکری، سورینام و نخست‌وزیران کویت و یونان، با ارسال پیام‌هایی با دولت و ملت ایران ابراز هم‌بستگی کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها