|

اعلام جرم دادستان قزوین از رئیس ستاد رسانه و فضای مجازی دکتر پزشکیان در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از اعلام جرم علیه رئیس ستاد رسانه و فضای مجازی دکتر پزشکیان در قزوین( خبرنگار ایلنا ) به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد

اعلام جرم دادستان قزوین از رئیس ستاد رسانه و فضای مجازی دکتر پزشکیان در قزوین

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از اعلام جرم علیه رئیس ستاد رسانه و فضای مجازی دکتر پزشکیان در قزوین( خبرنگار ایلنا ) به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرامین مقاوم معظم رهبری در خصوص خودداری از تخریب نامزدهای انتخاباتی و بیان موضوعاتی که دشمنان کشور را شاد می کند، در روزهای اخیر بارها تذکر داده بودیم با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی را داشته و آرامش و امنیت روانی جامعه را بر هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه باید تلاش کنیم تا با ایجاد اعتماد عمومی و امنیت، آرامش مردم را تامین کنیم.

رجبی اضافه کرد: متاسفانه در این وضعیت که کشور درگیر انتخابات زودهنگام است، افراد فرصت طلب با انتشار مطالبی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه قصد تشویش اذهان عمومی را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین خاطر نشان کرد: به همین منظور و در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این فرد پرونده قضایی تشکیل و نامبرده جهت ارائه توضیحات به توسط دادستانی به پلیس فتا احضار شد.

گفتنی است، پیش از رسیدن هرگونه ابلاغیه قضایی، رسانه‌های یک جناح خاص خبر از اعلام جرم دادستان علیه وی داده بودند.

سید مصطفی جعفری هم اکنون به عنوان رئیس ستاد رسانه و فضای مجازی دکتر پزشکیان در قزوین در سمت خبرنگار ایلنا، مدیرمسئول تیتر قزوین و رئیس خانه مطبوعات استان قزوین مشغول فعالیت است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها