|

رادان: انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است

فرمانده فراجا اعلام کرد: شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در این دوره از انتخابات هستیم.

رادان: انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است

به گزارش شبکه شرق، فرمانده فراجا با بیان اینکه شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در این دوره از انتخابات هستیم، گفت: تا به این لحظه امنیت انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش تامین شده است.

سردار احمدرضا رادان پس از حضور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: الحمدالله تا کنون شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم تا به این لحظه انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است و امنیت آن هم به خوبی تأمین شده است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله تا به آخر هم همچون انتخابات گذشته همین‌گونه باشد. مردم عزیز به خاطر دارند در اولین مرحله این انتخابات نیز همکاران ما با فداکاری و نثار جان شأن از آرای مردم مراقبت کردند و همچنان نیز در کنار مردم و برای آنان بوده و امیدواریم با مشارکت بالا اوقات بسیار خوبی رقم بخورد.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص توصیه به مردم نیز، تاکید کرد: بی شک برای همه قانون فصل‌الخطاب بوده و ملتزم و مکلف بودن به رعایت قانون و اخلاق بهترین توصیه است که ان‌شاء‌الله متعهد به قانون باشیم.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها