|

افشاگری و هشدار اطلاعات درباره نقشه تخریبی جدید تندروها علیه «مسعود پزشکیان»

یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم‌سن و‌سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبایش نوید می‌دهد.

افشاگری و هشدار اطلاعات درباره نقشه تخریبی جدید تندروها علیه «مسعود پزشکیان»

به گزارش شبکه شرق، اطلاعات به هم‌دستی جریان برانداز خارج از کشور با تندروهای داخلی علیه «مسعود پزشکیان» هشدار و اخطار داد و نوشت: «اینک که در انتخاباتی رقابتی و در دو مرحله بسیار دشوار، رئیس‌جمهور منتخب راهی پاستور می‌شود، گروهی از اقارب و متصفان و متصلان به اقلیتی که نامزد محبوب و مورد نظر ایشان انتخاب نشده است، سخنان انتقادی و گاه بددلانه و بدگویانه‌ای را بازتاب می‌دهند که دو یا سه سرنخ مشخص دارد و به هیچ وجه به مصلحت کشور، مردم و نظام نیست که این سخنان ادامه و گسترش یابد.»

روزنامه اطلاعات «اطلاعات» در مطلبی، مدعی هم‌دستی جریان برانداز خارج از کشور با تندروهای داخلی علیه «مسعود پزشکیان» شد و نسبت به آن هشدار داد.

روزنامه «اطلاعات» در این خصوص نوشت: «مسئله به حدی بزرگ و خطیر است که ناچار در اینجا، به هشدار و اخطار می‌پردازیم و از بزرگان تقاضا می‌کنیم اقدام و اهتمام کنند.

اول؛ اینکه رسانه‌های خبری مشخصی در میان بنگاه‌های خارجی، خط تمایز و اختلاف قومیتی را پررنگ ساخته و بر آتش اختلافات دروغین و خیالی می‌دمند. در تحلیل بی‌بی‌سی به صورت پیچیده‌تر و در اخبار و گزارش‌های اینترنشنال و بقیه مواجب‌بگیران در همین راستا، آرای برنده در انتخابات اخیر را اولاً استان‌های آذری و ترک‌زبانان معرفی می‌کنند و سپس برادران اهل سنت از کردستان و بلوچستان و ترکمن صحرا و غیره.

در حقیقت، گسل‌های قومی و مذهبی را دستکاری می‌کنند تا آتشفشانی فعال شود و از تنازع و درگیری و نفرت تا جنگ و تجزیه حاصل شود و حضرات به مراد دل‌های تاریکشان که افول و ضعف و نابودی ایران است برسند! زهی خیال خام، زهی وقاحت.

دوم؛ یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم‌سن و‌سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبای‌اش نوید می‌دهد. این خرافات‌گرایان که از عقل‌گریزی و علم‌ستیزی تا اخباری‌گری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازند و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم.

سوم؛ تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم‌دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان، به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشند از آن در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد، استفاده کنند!»

در این سه عرصه سخن بسیار است و ما دست این دغلکاران را رو خواهیم کرد. زیرا هرکس شناسنامه ایرانی دارد، هموطن ماست و رای و نظر و خاک پایش عزیز است. چه ترک و چه فارس، بلوچ و لر و کرد و عرب و مازنی و خراسانی یا تهرانی... دوران خدعه و زدن و در رفتن تمام شده است.»

منبع: روزنامه اطلاعات
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها