|

علی لاریجانی: رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر شکست خود در غزه با اقدامات تحریک‌آمیز است

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی آورده است: شهادت رهبر رشید حماس، برادر مجاهد اسماعیل هنیه را به ملّت نستوه فلسطین و مسلمانان تسلیّت عرض می‌کنم.

علی لاریجانی: رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر شکست خود در غزه با اقدامات تحریک‌آمیز است

به گزارش شبکه شرق، مشاور مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه نوشت: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم بدنبال آن است که شکست خود را در غزّه با اقدامات مغشوش امّا تحریک‌آمیز تغییر دهد.

در پی ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی آورده است: شهادت رهبر رشید حماس، برادر مجاهد اسماعیل هنیه را به ملّت نستوه فلسطین و مسلمانان تسلیّت عرض می‌کنم.

وی افزود: او مرد بزرگی بود که نهضتی شهادت‌طلبانه را در فلسطین عزیز راهبری کرد و نسلی را تربیت نمود که هیچگاه روشنایی آن حرکت خاموش نخواهد شد و قطعاً با خون مطهر این انسان شریف اوج خواهد گرفت. اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم بدنبال آن است که شکست خود را در غزّه با اقدامات مغشوش امّا تحریک‌آمیز تغییر دهد.

وی ادامه داد: البته با اقدامات متقابل در این مسیر نیز نه تنها از این بن بست راهبردی – امنیتی خارج نمی‌شود بلکه در گرداب جدیدی گرفتار می‌گردد. یاد آن شخصیّت ممتاز و کم نظیر مجاهد را گرامی می‌دارم و از خداوند علو درجات برای وی آرزومندم وامیدوارم ملّت بزرگ فلسطین بزودی با پیروی از راه این شهید به حقوق خود دست یابد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها