|

حمله گسترده اسرائیل به لبنان/ «حسن عاطف السید» به شهادت رسید

اخبار حاکی از چند حمله حزب‌الله لبنان به اسرائیل و شهادت «حسن عاطف السید» فرمانده حزب‌الله لبنان در حمله اسرائیل به لبنان است.

حمله گسترده اسرائیل به لبنان/ «حسن عاطف السید» به شهادت رسید

به گزارش شبکه شرق، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حسن عاطف السید» از فرماندهان حزب‌الله در حمله اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسید.

به نقل از «المنار»، حزب‌الله لبنان از شهادت «حسن عاطف السید» یکی دیگر از رزمندگان خود در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد «حسن عاطف السید» (غریب)، متولد سال ۱۹۷۸، از اهالی شهرک «عیترون» در جنوب لبنان، بر اثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است.

شهادت حسن عاطف السید در حمله اسرائیل به لبنان

شهادت این فرمانده حزب‌الله در حالی است که مواضع اسرائیل امروز نیز هدف موشک‌ها و پهپادها از جنوب لبنان قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان امروز «پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳»، ۲ پایگاه اسرائیل را هدف حملات خود قرار داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، ساعت ۱:۲۰ دقیقه بعدازظهر، تجمع نظامیان اسرائیل در پایگاه «المرج» را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که این حمله با پهپاد انتحاری انجام شده و هدف مورد اصابت قرار گرفته است و تعدادی از اسرائیلی‌ها زخمی شدند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که ساعت ۳:۱۰ دقیقه بعدازظهر امروز، پایگاه اسرائیلی «المالکیه» را هدف حملات راکتی قرار داده و این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها