|

محمدعلی ابطحی:

پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مظلوم واقع شد

محمدعلی ابطحی می‌گوید که «مسعود پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مظلوم قرار گرفته است.»

 پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مظلوم واقع شد

به گزارش شبکه شرق، معاون پارلمانی در دولت اصلاحات نوشته است که بدون توجه به خصوصیات وزرای پیشنهادی معرفی‌شده به مجلس، معتقد است که باید از کابینه مسعود پزشکیان دفاع کرد.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: «بدون توجه به خصوصیات وزرای پیشنهادی معرفی‌شده به مجلس، معتقد است که باید از کابینه مسعود پزشکیان دفاع کرد.»

محمدعلی ابطحی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «مسعود پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مظلوم قرار گرفته است. کابینه‌ای با اکثریت وزرای اصلاح‌طلب پرسابقه، تعدادی جوان، معاونت زنان مقبول.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم‌چنین با یادآوری ترکیب مجلسی که قرار از وزرای پیشنهادی را بررسی کنند، ادامه داده است: «و یادمان هست که در قانون اساسی قدرت تقسیم شده است. پزشکیان قرار نبود دعوا کند. که مردم هم خسته از دعوا شده‌اند. من به همین دلیل بدون توجه به خصوصیات وزرا معتقدم باید از کابینه پزشکیان دفاع کرد.»

او هم‌چنین با یادآوری ترکیب مجلسی که قرار است وزرای پیشنهادی را بررسی کنند، ادامه داده است: «و یادمان هست که در قانون اساسی قدرت تقسیم شده است. پزشکیان قرار نبود دعوا کند؛ که مردم هم خسته از دعوا شده‌اند. من به همین دلیل بدون توجه به خصوصیات وزرا معتقدم باید از کابینه پزشکیان دفاع کرد.»

وزیران دولت مسعود پزشکیان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها