|

آغاز جلسه رای اعتماد به وزیران دولت «مسعود پزشکیان» تا دقایقی دیگر/ بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی به پایان رسید

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور نمایندگان مردم و اعضای پیشنهادی کابینه «مسعود پزشکیان» پایان یافت و تا دقایقی دیگر، جلسه رای اعتماد برگزار خواهد شد.

آغاز جلسه رای اعتماد به وزیران دولت «مسعود پزشکیان» تا دقایقی دیگر/ بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی به پایان رسید

به گزارش شبکه شرق، مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت «مسعود پزشکیان» را به پایان رساند

امروز «چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳»، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم و کابینه «مسعود پزشکیان»، با حضور نمایندگان مردم و اعضای پیشنهادی کابینه پایان یافت و تا دقایقی دیگر، جلسه رای اعتماد برگزار خواهد شد.

نهمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح چهارشنبه در حال برگزاری است.

بعد از برگزاری ۵ روز جلسات متوالی، دقایقی پیش رسیدگی به صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روز شنبه «۲۷ مرداد ماه»، در پنج روز و در دو شیفت کاری صبح و عصر، به بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت «مسعود پزشکیان» پرداختند.

طی چند روز گذشته، نمایندگان موافق و مخالف از وزرا، نظرات خود را بیان کرده و وزرای پیشنهادی نیز به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

پزشکیان در اولین روز بررسی صلاحیت وزرا به تشریح برنامه‌های دولت و دفاع از کابینه خود پرداخت و در آخرین روز بررسی صلاحیت نیز با استفاده از فرصت باقی‌مانده وزرای پیشنهادی، مجدداً از گزینه‌های پیشنهادی خود دفاع خواهد کرد.

مجلس شورای اسلامی تا ساعتی دیگر، در مورد وزرای پیشنهادی دولت رای‌گیری خواهد کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها