|

هوش مصنوعی و امتحان زبان انگلیسی

دانش‌آموزان استرالیایی مُچِ معلم‌ها را گرفتند

ما هر روز در این استوری تلینگ به چهار گوشه جهان سر می‌‌زنیم و خبرهایی را که کمتر دیده شده است، مرور می‌کنیم.

دانش‌آموزان استرالیایی مُچِ معلم‌ها را گرفتند
سحر طلوعی خبرنگار شبکه شرق

دور دنیا در یک دقیقه

ابتدا از کالیفرنیا شروع می‌کنیم. عکاس بزرگ جنگ بوسنی در این ایالت به قتل رسیده است. سپس به ماگادان روسیه می‌رویم و حال مرد روسی نجات یافته از آب‌های منطقه‌ای را می‌پرسیم. در آخر هم به چالش دانش‌آموزان و معلم‌ها در استرالیا می‌‌پردازیم. 

 

قتل عکاس جنگ بوسنی به ضرب چاقوی پسرش!

عکاس بریتانیایی جنگ بوسنی، پل لو در کالیفرنیا به قتل رسیده است. جسد او در مسیر پیاد‌ه‌روی کوه‌های سن گابریل کشف شده است.

به گزارش افسر پزشکی قانونی رد ضربات چاقو بر گردن این عکاس ۶۰ ساله مشهود است. پلیس در گام اول پسر آقای لو را به قتل متهم کرده است. او باید در دادگاه حاضر شود.

پلیس در گزارش خود توضیح نداده چرا امیر لو پسر ۱۹ ساله متهم به قتل است. او امروز به دادگاه می‌رود تا ماجرا روشن‌تر شود. 

 

معجزه در ماگادان؛ ۶۶ روز زندگی روی قایق بادی

مرد روسی وقتی قایق ماهیگیری را پیرامون قایق بادی خود دید فریاد زد حالم خوب نیست و دیگر نفهمید چه شد. ماهیگیران او را از قایق بیرون کشیدند و با خود به بیمارستان ماگادان روسیه بردند.

ماهیگیران از دیدن دو جسد درون قایق بادی این مرد، تعجب کرده بودند. اما معلوم شد این سه نفر همان‌هایی هستند که با قایق بادی از خاباروفسک راهی ساخالین شده اند، اما ناپدید شده اند.

همسر مرد نجات یافته می‌گوید تنها امیدش برای زنده ماندن این مرد وزن زیاد او بوده است. او در این ۶۶ روز سرگردانی در آب‌های منطقه‌ای از ۱۰۰ کیلو به ۵۰ کیلو رسیده و برادر و برادرزاده‌اش را هم از دست داده است.

 

ایلان ماسک در جمع بزرگترین حامیان ترامپ

با ۷۵ میلیون دلاری که مدیر پلتفرم ایکس به کارزار تبلیغاتی ترامپ کمک کرد، او در جمع بزرگترین حامیان مالی جمهوریخواهان در انتخابات پیش رو قرار می‌گیرد.

ماسک در سه دور این میزان کمک مالی را به کارزارها و گروهای هوادار ترامپ اعطا کرده تا آنها بتوانند رای بیشتری به سبد این نامزد جمهوریخواهان بریزند.

کمک ماسک به جمهوریخواهان در این دوره بیش از هر سازمان و گروه دیگر متعلق به آنهاست. ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان نقش مهمی در رقابت هریس - ترامپ ایفا می‌کند.

 

درخواست دیدی از قاضی: هویت اتهام‌زننده‌ها فاش شود

شان دیدی، موزیسین و چهره دنیای سرگرمی آمریکایی در ادامه ماجراهای اخیر از قاضی پرونده خواسته هویت اتهام‌زننده‌‌ها فاش شود. روز گذشته ۶ شکایت جدید و ناشناس در نیویورک از او ثبت شد.

او متهم به تجاوز جنسی گسترده و فراهم کردن شرایط تجاوز به کودکان و قاچاق انسان‌ها با هدف سوء استفاده جنسی و در حال حاضر در بازداشت است تا دادگاهش برگزار شود.

دیدی اتهاماتش را نپذیرفته است و می‌خواهد بداند چه کسانی او را به تجاوز متهم کرده اند. ماجرای شان دیدی کامبز سر و صدای زیادی در ایالات متحده و حتی خارج از مرزهای این کشور به پا کرده است.

 

دانش‌آموزان استرالیایی مچ معلم‌ها را گرفتند!

اگر استفاده از هوش مصنوعی بد است برای همه ما بد است نه فقط برای دانش‌آموزان! این چیزی است که دانش‌آموزان در امتحانات HSC انگلیسی مطرح کردند.

در این امتحان از عکسی که به وسیله هوش مصنوعی تهیه شده، استفاده شده است. دانش‌آموزان نیوساوت ‌ولز متوجه این مسئله شده و آن را به رخ معلم‌ها کشیده اند!

این دانش‌آموزان معلم‌ها را به دورویی متهم کرده اند. درس انگلیسی HSC یا متون و مقاله‌های زبان انگلیسی از دروس مهم دانش‌‌آموزان است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها