|

بررسی دلایل محبوبیت تلویزیون BU8500 سامسونگ در ایران

فروشگاه اینترنتی بانه سرویس اصلی‌ترین عرضه‌کننده تلویزیون در بازار بانه است که محصولات خود را با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش به کاربران عرضه می‌کند. خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 با قیمت ارزان از این فروشگاه امکان پذیر است.

بررسی دلایل محبوبیت تلویزیون BU8500 سامسونگ در ایران

سامسونگ در سال 2022 محصولات ارتقاء یافته سری AU سال گذشته را با پیشوند BU به بازار جهانی عرضه کرد. این تلویزیون‌ها با توجه به امکانات و قابلیت‌های متنوع همیشه مدل‌هایی ایده‌آل برای پاسخگویی به نیازهای کاربران بوده‌اند. تلویزیون BU8500 سامسونگ از سری Crystal یکی از محصولات باکیفیت همین دسته‌بندی قلمداد می‌شود که از جنبه‌های مختلف قابل تحسین است. این تلویزیون در زمانی کم به یکی از تلویزیون‌های پرطرفدار داخل بازار ایران تبدیل شد اما آنچه که جای سوال است این است که چه چیزی BU8500 را به محبوب‌ترین تلویزیون سامسونگ در ایران تبدیل کرده است؟ در ادامه این مطلب به این پرسش پرتکرار پاسخ خواهیم داد.

دیزاین مدرن و زیبا

خرید تلویزیون‌های سامسونگ در چند سال اخیر بخاطر دیزاین زیبا و مدرن بشدت افزایش یافته است. تلویزیون BU8500 از چندین جنبه ظاهری قابل تقدیر است. در ابتدا باید گفت که در ساخت این تلویزیون از متریال بسیار باکیفیتی استفاده شده است بنابراین اینکه برای سال‌ها دوام داشته باشد بسیار منطقی است. ضخامت بسیار کم بدنه این تلویزیون سامسونگ موجب شده است که لقب AirSlim به آن بخشیده شود ضمن اینکه وزن کاهش یافته دارد. بخشی دیگر از جذابیت تلویزیون در پایه مرکزی منحصربه‌فرد آن خلاصه شده است که به خوبی تعادل پنل آن را نگه میدارد. همچنین این مدل فریم یا حاشیه بسیار کمی اطراف نمایشگر دارد.

تلویزیون BU8500 در اندازه‌های متنوع به بازار ایران عرضه شده است بنابراین کاربران در اینکه کدام تلویزیون را انتخاب کنند آزادی انتخاب بیشتری خواهند داشت. لیست مدل‌هایی که داخل بازار موجود هستند عبارتند از:

50BU8500

55BU8500

65BU8500

کیفیت بالای تصاویر در تلویزیون BU8500

کیفیت تصویر

BU8500 متعلق به سری کریستالی تلویزیون‌های سامسونگ از فناوری رنگ کریستال پویا (Dynamic Crystal Color) برای ایجاد تصاویری زنده و پویاتر استفاده می‌کند. این تلویزیون که دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد برای مصارف خانگی از جمله تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. نوع پنل بکار گرفته شده در این تلویزیون VA می‌باشد که خوشبختانه موجب افزایش نسبت کنتراست آن به نسبت تلویزیون‌هایی شده است که دارای پنل IPS هستند.

رفرش ریت نمایشگر تلویزیون معادل 60 هرتز می‌باشد و با وجود فناوری Motion Xcelerator در نمایش محتوای اکشن تا حدودی خوب عمل می‌کند. برای پردازش منابع بصری در این تلویزیون از پردازشگر Crystal Processor 4K با امکان ارتقاء ارتقاء حتی منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K استفاده شده است.

لازم به ذکر است که این تلویزیون توانایی نمایش محتوای HDR را داشته و از فرمت‌های HLG و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. به طور کلی برترین ویژگی در بخش تصویر تلویزیون نسبت کنتراست بالای آن می‌باشد که مخصوصاً از آن گزینه‌ای مناسب برای تماشای فیلم در فضاهای تاریک می‌سازد. محبوبیت این تلویزیون نزد علاقه‌مندان به فیلم و سریال که خواهان خرید یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی و قیمت مناسب هستند، افزایش یافته است.

فناوری‌های صوتی

قدرت خروجی ایجاد شده به وسیله‌ی 2 بلندگوی صوتی تلویزیون BU8500 معادل 20 وات است بنابراین مانند اکثر تلویزیون‌ها تجربه‌ای رضایت بخش را ارائه می‌کند. در این تلویزیون از فناوری‌ جدید Object Tracking Sound Lite برای پخش صدا متناسب با موقعیت آن در صفحه استفاده شده است. همچنین سامسونگ از هوش مصنوعی برای پخش صدا متناسب با ژانر صوتی استفاده می‌کند. این تلویزیون 2022 از فناوری‌های پیشرفته‌تری نظیر Q-Symphony نیز برخوردار می‌باشد.

سیستم عامل کاملا هوشمند تلویزیون BU8500

سیستم عامل کاربر پسند

تلویزیون‌های سامسونگ با سیستم عامل اختصاصی تایزن همواره محبوبیت خاصی در بین کاربران داشته‌اند چرا که تعامل با رابط کاربری آن‌ها راحت و بدون دردسر است. اسمارت هاب جدید سامسونگ در سال 2022 شامل 3 بخش رسانه، بکگراند و گیم بار است که دسترسی به همه چیز از طریق آن آسان است. تلویزیون سامسونگ BU8500 دارای طیف گسترده‌ای از سرویس‌های استریم محتوا به صورت پیشفرض است. دستیار منحصربه‌فرد سامسونگ تحت عنوان Bixby یکی ویژگی‌های هوشمند برتر آن تلقی می‌شود.

ریموت کنترل مدل TM2280E با این تلویزیون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شارژ آن از طریق پنل خورشیدی  صورت می‌گیرد. این ریموت ارتقاء یافته همچنین از طریق پورت USB-C و امواج روتر وای-فای قابل شارژ است بنابراین به نوبه‌ی خود به یکی از دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ BU8500 نزد کاربران تبدیل شده است. این تلویزیون سامسونگ همچنین با انواع راهکارهای ارتباطی برای تعامل بیشتر با انواع دیوایس‌های صوتی و تصویری توسعه یافته است. قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500 با در نظر گرفتن امکانات گسترده و ویژگی‌های برتر بسیار مناسب می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی بانه سرویس اصلی‌ترین عرضه‌کننده تلویزیون در بازار بانه است که محصولات خود را با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش به کاربران عرضه می‌کند. خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 با قیمت ارزان از این فروشگاه امکان پذیر است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها