|

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت؛

مهلت یک هفته ای برای رفع آلایندگی بو در شهرستان بهار

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: کشتارگاه طیور بهار می بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع بوی نامطبوع و رعایت نکات بهداشتی اقدام کند ودر غیر اینصورت طبق دستور قضایی اقدام خواهد شد.

مهلت یک هفته ای برای رفع آلایندگی بو در شهرستان بهار

به گزارش شرق، سید مجتبی حسینی در جلسه بررسی وضعیت  آلایندگی کشتارگاه طیور (شرکت نوآوران صنعت سبز ) با حضور امام جمعه بهار گفت: با توجه به انشار بوی نامطبوع ناشی از پخت ضایعات مرغ این کشتارگاه در سطح منطقه که موجب نارضایتی مردم شهر بهار شده بود، هفته گذشته پس از بازدیدهای میدانی امام جمعه بهار، فرماندار و دادستان شهرستان بهار از این واحد و ابلاغ تذکرات لازم و نیز دادن مهلت جهت رفع بوی نامطبوع ، متاسفانه مدیر کشتارگاه اقدام لازم را به عمل نیاورده و موجب پلمپ بخش پخت ضایعات این واحد شده بود.

مهلت یک هفته ای جهت راه اندازی دیگ سوم پخت ضایعات و نصب تجهیزات کامل برای کنترل و حذف بوی نامطبوع ،کاهش ساعت پخت ضایعات ، کم کردن حجم کشتار(۲هزار قطعه ) از جمله تصمیماتی است که در این جلسه اتخاذ شد.

حسینی افزود: در صورت عدم انجام تعهدات از سوی مدیر واحد مذکور، اقدامات قانونی و قضایی از جمله پلمپ و توقف کامل واحد اعمال خواهد گردید.

در این جلسه که در محل در محل سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شدریا، فرماندار ،دادستان شهرستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست، مدیرکل دامپزشکی ، معاون سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها