|

شهرخودرو ۱- صنعت نفت ۱

فرار نفتی‌ها از شکست با آجان کشی در مشهد

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با تساوی به پایان رسید.

فرار نفتی‌ها از شکست با آجان کشی در مشهد

به گزارش "ورزرش سه" در نخستین بازی روز دوم مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با 15 دقیقه تاخیر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در این بازی دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم بازی شرایط بهتری پیدا کرد که برای شهر خودرو در این دیدار معراج تقی‌پور در دقیقه 82 با ضربه سرس زیبا گلزنی کرد اما در حالی که به نظرمی رسید مشهدی ها سه امتیاز این بازی را به دست آوردند، اما در ثاینه های پایانی برای آبادانی ها اعلام پنالتی شد که طالب ریکانی در دقیقه 4+90 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه میلاد فراهانی باز کند تا این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.

در پایان این بازی مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به شدت نسبت به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی برای نفتی ها معترض بود که داور دیدار به همین خاطر او را در دقایق پایانی اخراج کرد.

این در حالی است که رحمتی در بازی هفته گذشته نیز در بازی مقابل پیکان نسبت قضاوت داوران معترض بود و گفته بود تیمی در مقابل ما بازی جوانمردانه انجام ندهد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها