|

هلند و اکوادور زورشان به هم نرسید

بازی دو تیم هلند و اکوادور در نخستین روز دور دوم رقابت‌های جام جهانی قطر آغاز شد. نهایتا، بازی با نتیجه یک بر یک ادامه دارد.

هلند و اکوادور زورشان به هم نرسید

به گزارش شبکه شرق، دو تیم هلند و اکوادور در قالب گروه A رقابت‌های جام جهانی قطر امشب ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند.

در این بازی لوییس فن‌خال، سرمربی هلند برای این تقال تیمش را با ترکیب زیر به میدان می‌فرستد: آندریس نوپرت، ناتان آکه، ویرجیل فن‌دایک، ژورین تیمبر، دنزل دامفرایس، تئون کوپماینرز، فرانکی دی‌یونگ، دالی بلیند، دیوی کلاسن، استیون برخواین، کودی گاکپو.

همچنین گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور تیمش را با ترکیب زیر به مصاف هلند می‌فرستد: هرنان گالندز، پیرو هینکاپی، جکسون پوروزو، فلیکس تورس، پرویس استوپینان، مویسس کایسدو، جگسون مندز، گونزالو پلاتا، آنجلو پرسایدو، انر والنسیا، مایکل استرادا.

این بازی در ورزشگاه بین المللی خلیفه با قضاوت مصطفی قربال داور الجزایری آغاز شد.

نیمه اول 

در دقیقه 6 داوی کلاسن توپ را به کودی گاکپو رساند و او هم با برداشتن چند قدم از پشت محوطه اکوادور توپ را روی پای چپش آورد و توپ را به سمت دروازه اکوادور شلیک کرد. نوپرت هرچقدر به بدنش کش داد نتوانست به توپ برسد و توپ درون دروازه آرام گرفت.

هلند

ساخت یه مثلث زیبا در نزدیکی محوطه هلند در دقیقه 24 و فرار کایسدو به داخل محوطه جریمه به پاس در عرض و زمینی این بازیکن ختم شد ولی قبل از والنسیا، مدافع تنومند هلندی‌ها ون دایک توپ را به کرنر فرستاد.

پاس بلند از میانه‌های میدان در دقیقه  32 برای کاپیتان والنسیا در نزدیکی‌های محوطه جریمه با کنترل خوب او همراه بود. او سپس در عرض حرکت و یک ضربه پای راست سنگین را به سمت دروازه هلند زد که نوپرت با دست راست توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه پایانی وقت‌های تلف شده و روی یک ضربه کرنر تمرین شده که دو بار در نیمه اول اجرا شد ولی بی‌ثمر بود، دروازه هلند باز شد. پر کرنر سوم اکوادور نقشه به درستی اجرا شد. توپ به تیر نزدیک آمد و پرسیادو با به بیرون محوطه پلاتا را صاحب توپ کرد و او هم با یک شوت پر قدرت توپ را به سمت دروازه هلند فرستاد و نوپرت را شکست داد. بازیکنان اکوادور سر از پا نمی شناختند اما داور به دلیل آفساید گل آنها را مردود و شادی آنها را کوتاه کرد.

نیمه دوم

توپ ربایی پرویس استوپینیان در میانه‌های میدان و پا به توپ او به نزدیکی محوطه هلند به ضربه پای چپ این بازیکن ختم شد ولی نوپرت با کف دست توپ را دفع کرد. انر والنسیا مهاجم اکوادور در دقیقه 49  در ریباند موفق شد دروازه هلند را باز کند.

در دقیقه 59 اکوادور دست بردار نیست. ارسال از نزدیکی‌های نقطه کرنر برای والنسیا در محوطه به او رسید ولی ضربه او بعد از برخورد به ون دایک به زمین برگشت. توپ برگشتی با ضربه فنی پلاتا به تیر دروازه برخورد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۹۰ تعلل نوپرت دروازه‌بان هلند در دور کردن توپ چیزی نمانده بود کار دست این تیم بدهد اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن اکوادور از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها