|

حریف ژاپنی عموزاد در المپیک ۲۰۲۴/ کوتارو کیوکا کیست؟

کوتارو کیوکا زاده ۱۲ آوریل ۲۰۰۱ استان کوچی، ژاپن کشتی گیر آزادکار مرد اهل ژاپن است که در حال حاضر به عنوان در وزن ۶۵ میلوگرم برای تیم ملی کشتی آزاد کشورش مسابقه می دهد.

 حریف ژاپنی عموزاد در المپیک ۲۰۲۴/ کوتارو کیوکا کیست؟

کوتارو کیوکا زاده ۱۲ آوریل ۲۰۰۱ استان کوچی، ژاپن کشتی گیر آزادکار مرد اهل ژاپن است که در حال حاضر به عنوان در وزن ۶۵ میلوگرم برای تیم ملی کشتی آزاد کشورش مسابقه می‌دهد. کوتارو کیوکا حریف رحمان عموزاد در فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس می باشد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی این کشتی گیر ژاپنی و همسرش و فرزندانش و سوابق و اینستاگرام کوتارو کیوکا می پردازیم. با ما همراه باشید

کوتارو کیوکا، کشتی‌گیر جوان ژاپنی، متولد ۱۲ آوریل ۲۰۰۱ بوده و از ورزشکاران کشتی آزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم است.

این کشتی گیر آزادکار که متولد ۱۲ آوریل ۲۰۰۱ در کوچی ژاپن است وی سابقه حضور مسابقات جهان و بین المللی و المپیک را در کارنامه خود دارد. او دارنده مدال طلا مسابقات جهانی مجارستان و طلای المپیک نوکیو را در کارنامه افتخاراتش ثبت کرده است.

کوتارو کیوکا کشتی گیر ژاپنی پس از پیروزی مقابل تولگا تومور اوچیر از مغولستان به نیمه نهایی کشتی آزاد مردان المپیک در ۱۰ آگوست ۲۰۲۴ در پاریس رسید. کیوکا برای کسب مدال طلا المپیک ۲۰۲۴ در ۱۱ آگوست مقابل رحمان عموزاد خلیلی از ایران روی تشک می رود. مبارزه بین این دو کشتی‌گیر برتر جهان، نه تنها از لحاظ تکنیکی بلکه از نظر تاکتیکی نیز چالشی بزرگ برای هر دو ورزشکار خواهد بود. این دیدار، بدون شک یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقات کشتی در المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود.

کوتارو کیوکا حریف رحمان عموزاده

کوتارو کیوکا، حریف رحمان عموزاد در فینال المپیک پاریس پیش از این قهرمانی مسابقات کشتی مجارستان و المپیک توکیو را تجربه کرده است. او در باشگاه ناسیونال کشتی می گیرد و در سال‌های اخیر با حضور در رقابت‌های بین‌المللی موفق به کسب چندین مدال ارزشمند شده است

وی سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی را رقابت‌های بین‌المللی را دارد و از چهره های جدید و از امیدهای ژاپن برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود، با عملکردی قابل‌توجه در رقابت‌های مقدماتی و نیمه‌نهایی، توانست خود را به عنوان یکی از فینالیست‌های این رویداد بزرگ معرفی کند.

کری خوانی رحمان عموزاد برای حریف ژاپنی؛ من پادشاهم نه تو!

در ادامه‌ی مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در وزن ۶۵ کیلوگرم آقایان، رحمان عموزاد با پیروزی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ مقابل موساکایف مجارستانی به دیدار نهایی راه یابد امروز برای کسب مدال طلا باید مقابل نماینده ژاپن مسابقه دهد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها