|

جزئیات درگیری جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد مسعود پزشکیان در صداوسیما؛ کارشناس نزدیک به جلیلی چه تهمتی به مشاور پزشکیان زد؟/ ویدئو

ادعاها و صحبت‌های بی‌اساس و غیرکارشناسی «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی، به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» باعث تشنج و درگیری در جریان پخش زنده برنامه میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان شد.

جزئیات درگیری جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد مسعود پزشکیان در صداوسیما؛ کارشناس نزدیک به جلیلی چه تهمتی به مشاور پزشکیان زد؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، با ادعاها و صحبت‌های بی‌اساس و غیرکارشناسی «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» به درگیری کشیده شد.

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اتهامات ناروا و صحبت‌های بی‌اساس «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد. در پی این تشنج و درگیری، صداوسیما اجازه پاسخ‌گویی به محمد فاضلی را نداد و میکروفون او را قطع کرد.

در واکنش به این اظهارات تند و رفتارهای ناشایست «شهاب اسفندیاری»، «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، میکروفن خود را که صدای آن توسط صداوسیما قطع شده بود، پرت کرد و جلسه میزگرد را ترک کرد.

«سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» همراهان «مسعود پزشکیان» در این میزگرد بودند. «شهاب اسفندیاری» و «حسین انتظامی» هم کارشناسان تخصصی صداوسیما در میزگرد فرهنگی بودند.

ویدئوی درگیری لفظی شدید بین «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» و «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی در صداوسیما را در ادامه، می‌توانید ببینید.

تهمتی که «اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی به «محمد فاضلی» کارشناس مسعود پزشکیان زد، چه بود؟

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» در صداوسیما که با حضور دو نفر از مشاوران او برگزار شد، اتهامات ناروا و صحبت‌های بی‌اساس «اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» باعث تشنج شد. در پی این تشنج، صداوسیما اجازه پاسخ‌گویی به فاضلی نداد و میکروفن او را قطع کرد.

«شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به «سعید جلیلی» خطاب به محمد فاضلی گفت: «آقای پزشکیان! کسی که کنار شما نشسته است، به‌دلیل تخلف از دانشگاه اخراج شده است. اینها بازی‌های سیاسی است؛ مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.»

محمد فاضلی در پاسخ به این صحبت‌های بی‌اساس اسفندیاری گفت: «آقای اسفندیاری! شما دروغ گفتید. با مجوز هیات امنای دانشگاه کار انجام دادم. وزارت علوم جرتت نمی‌کند. به دلیل اینکه در میزگرد فرهنگی، انتظار اقدام فرهنگی می‌رود، صدای میکروفن همراه و کارشناس قطع شد.»

پزشکیان نیز گفت: «همین رفتار، نشان‌دهنده نبود فرهنگ است.»

در واکنش به این اظهارات تند و رفتارهای ناشایست «شهاب اسفندیاری» ، «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، میکروفن خود را که صدای آن توسط صداوسیما قطع شده بود، پرت کرد و جلسه میزگرد را ترک کرد.

همچنین پس از آن، محمد فاضلی و شهاب اسفندیاری اقدام به بحث و جدل کردند.

مجری برنامه با عذرخواهی از بینندگان، برنامه را پایان داد.

کارشناس نزدیک به جلیلی خطاب به فاضلی گفت: آقای پزشکیان، کسی که کنار شما نشسته است به‌دلیل تخلف از دانشگاه اخراج شده است.  اینها بازی های سیاسی است مقهور بازی های سیاسی نشوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها