|
نویسنده: رضا فتوح

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مغتنم برای توسعه همکاری‌ های مشترک و هم افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گفت:این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای توسعه همکاری‌ های مشترک و هم افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت می باشد.

نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مغتنم برای توسعه همکاری‌ های مشترک و هم افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر توسعه فناوری و  نوآوری در حوزه انرژی گفت: این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای معرفی دستاوردهای نوین در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه همکاری‌ های مشترک و هم افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت می باشد.

وی با اشاره به نقش حیاتی گاز طبیعی در توسعه اقتصادی کشور افزود: در سال‌های اخیر، صنعت گاز کشور با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی، توانسته است در مسیر خودکفایی و رشد پایدار گام‌های مهمی بردارد و این نمایشگاه بستری مناسب برای تبادل ایده‌ها، تکنولوژی‌ها و تقویت شبکه همکاری‌های تجاری در این صنعت حیاتی است.

عسکری همچنین به اهمیت بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش اثرات زیست‌محیطی تاکید کرد و گفت لازمه حل مشکلات ناترازی حرکت به سوی انرژی‌های پایدار و مصرف بهینه انرژی در صنایع مختلف می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها