|

چرا اپل باید شیائومی را جدی بگیرد؟

چرا اپل باید شیائومی را جدی بگیرد؟ خبرهایی که این روزها از دنیای گوشی‌های هوشمند به گوش می‌رسد حاکی از آن است که برند شیائومی توانسته با ارائه محصولات بی‌نظیر خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

چرا اپل باید شیائومی را جدی بگیرد؟

خبرهایی که این روزها از دنیای گوشی‌های هوشمند به گوش می‌رسد حاکی از آن است که برند شیائومی توانسته با ارائه محصولات بی‌نظیر خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. به‌طوری‌که کارشناسان این حوزه معتقد هستند که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد این خواهیم بود که شیائومی در بازار موبایل جهانی از اپل سبقت گرفته و جایگاه دوم بازار موبایل را بعد از سامسونگ به خود اختصاص می‌دهد. گوشی شیائومی، پاوربانک و ساعت‌های هوشمند این برند در حال حاضر طرف‌داران بسیاری در سراسر دنیا دارند و به یکی از انتخاب‌های اکثر کاربران تبدیل شده‌اند. ازاین‌رو نیاز است که اپل شیائومی را جدی بگیرد و سعی کند تا جایگاه خود را حفظ نماید. در ادامه برند شیائومی، محصولات آن و علت محبوبیت این برند را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

جایگاه شیائومی در بازار موبایل اروپا

شرکت معروف Canalys گزارشی را منتشر نموده است که بر اساس آن شیائومی از اپل عبور نموده و در بازار موبایل اروپا دومین جایگاه را از آن خود کرده است. به‌طوری‌که سهم بازار شیائومی به 23 درصد و سهم بازار اپل به 19 درصد رسیده است. بررسی وضعیت شیائومی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که رشدی 85 درصدی داشته، این در حالی است که اپل تنها 22 درصد رشد کرده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات شیائومی، قیمت مناسب گوشی شیائومی و ... موجب شده که این برند در طی مدت زمان کوتاه فعالیت خود در این حوزه به جایگاه خاصی در جهان دست یابد و به رقابت با بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده موبایل در جهان بپردازد.

 

 

چرا گوشی‌های شیائومی را بخریم؟

برند شیائومی گوشی‌های هوشمند متنوعی را با کارایی و عملکردی بی‌نظیر ارائه کرده است. این گوشی‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که مجهز به جدیدترین سخت‌افزارها و نرم افزارهای روز دنیا هستند و از طرفی قیمت بسیار مناسبی دارند. همین موارد موجب شده که شیائومی به‌خوبی بتواند به رقابت با برندهای مطرح دنیا بپردازد و رشد سریع و چشمگیری داشته باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی شیائومی پایین‌تر بودن قیمت حدود 60% درصد نسبت به گوشی‌های اپل یا سامسونگ با عملکردی مشابه است. این گوشی‌ها دارای دوربین سه‌گانه، 8 گیگابایت حافظه رم و ... هستند. لازم است که اشاره کنیم پایین بودن قیمت گوشی و سایر محصولات شیائومی مانند ساعت هوشمند شیائومی به دلیل کیفیت پایین این محصولات نیست. بلکه روش بازاریابی و تجارت سازمان‌یافته‌ای که شیائومی از آن استفاده می‌کند موجب شده که بتواند محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه نماید. دقیقاً همین موضوع موجب موفقیت شیائومی در بازار جهانی شده است. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده تمامی گوشی‌های شیائومی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

البته گوشی‌های شیائومی نیز همانند محصولات هر برند دیگری نیز در کنار تمامی ویژگی‌های مثبت معایبی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آپدیت‌های نامنظم اندروید در این گوشی‌ها، مشکلات باتری، رم ضعیف گوشی، ویروسی شدن برنامه‌های گوشی، گرما و حرارت خیلی زیاد تولید شده توسط این گوشی‌ها اشاره نمود.

 

طول عمر گوشی‌های شیائومی

همان‌طور که می‌دانید طول عمر بالا از ویژگی‌های بسیار مهم در گوشی‌ها است که در هنگام خرید به آن‌ها توجه می‌شود. این مسئله در مورد گوشی و پاوربانک شیائومی نیز خیلی حائز اهمیت است. زیرا در شرایط اقتصادی دنیای امروز کیفیت محصول و اینکه بتواند چندین سال عملکرد خوبی داشته باشد برای کاربران بسیار اهمیت دارد. گوشی‌های شیائومی نسبت به اپل دارای طول عمر و کیفیت پایین‌تری هستند. البته این کمپانی در تلاش است که ضمن حفظ کیفیت و قیمت محصولات خود طول عمر آن‌ها افزایش دهد تا کاربران بتوانند با اطمینان خاطر به خرید این گوشی‌های هوشمند بپردازند و مدت‌زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنند.

 

خرید گوشی و ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر این کمپانی است. هنگامی بحث خرید ساعت هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب مطرح می‌شود با مدل‌های مختلفی از برند شیائومی مواجه خواهید شد. اسمارت‌واچ‌هایی که توسط شیائومی تولید می‌شوند دارای قابلیت‌های بی‌نظیری مانند قابلیت مکالمه، پاسخ و ردکردن تماس، برنامه‌های ورزشی، ضد آب، ضد عرق، ظاهری شیک و زیبا هستند.

وجود چنین ویژگی‌های منحصربه‌فردی در این محصول و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن در مقایسه با سایر محصولات موجب شده که خرید ساعت هوشمند شیائومی و گوشی‌های این برند طرفداران زیادی داشته باشد. این شرایط در مورد اکثر محصولات شیائومی صدق می‌کند.

 

    2

 

محصولات دیجیتال شیائومی را از کجا خریداری کنیم؟

باتوجه‌به قیمت بالای محصولات اپل و سامسونگ تمامی کاربران امکان خرید گوشی‌های اپل، پاوربانک و ... این برندها را ندارند. ازاین‌رو تصمیم به خرید پاوربانک شیائومی، گوشی شیائومی، ساعت هوشمند ... می‌گیرند. وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری به عرضه انواع محصولات شیائومی می‌پردازند. اما در این میان باید یک فروشگاه معتبر و قابل‌اطمینان انتخاب نمود که محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. درصد بالای خرید محصولات شیائومی نشان می‌دهد که این برند مسیر درستی را انتخاب نموده و در همین مدت کوتاه با تلاش و کوشش توانسته تا حدود زیادی به اهداف موردنظر خود دست یابد.

 

سخن پایانی

همان‌طور که اشاره شد شیائومی با ارائه محصولات بی‌نظیر و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روز دنیا و تولید محصولاتی مانند گوشی و ساعت هوشمند، پاوربانک و ... با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه به رقیبی جدی برای اپل تبدیل شده است. اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید محصولات متنوع و باکیفیت شیائومی هستید و می‌خواهید از قیمت پاوربانک شیائومی و سایر محصولات آن مطلع شوید کافی است که به وب‌سایت لیپک با آدرس https://lipak.com/ مراجعه کنید. این وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه تمامی محصولات برند شیائومی را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره و انتخاب بهترین محصول کافی است که به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن تماس برقرار نمایید تا بتوانید به راحتی پاسخ سولات ذهن خود را بیابید و خریدی سریع و خاطره انگیز را تجربه کنید و در دنیای دیجیتال همواره بروز باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها