|

زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اعلام شد.

زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

به گزارش شبکه شرق، واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر وقت فردا «دوشنبه» تکمیل خواهد شد.

تعدادی از بازنشستگان اعلام کرده‌ند که حقوق بازنشستگی آنها، برخلاف ماه‌های قبل هنوز پرداخت نشده است.

این افراد مدعی شدند که حقوقشان هر ماه، بین روزهای بیست‌و‌هفتم تا بیست‌و‌نهم ماه واریز می شده است اما در اردیبهشت ماه این‌گونه نبوده است.

در تماس با یکی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی، مشخص شد که واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود و تا روز آخر ماه ادامه دارد.

این فرد عنوان کرد در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنج‌شنبه «۲۷ اردیبهشت ماه»، وقفه‌ای چند ساعته در پرداخت حقوق‌ها ایجاد شد که همین امر روال واریزی‌ها را نسبت به ماه‌های گذشته متفاوت کرد.

این مقام مسئول تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر واریز، حقوق بازنشستگان به روال عادی بازگشته و به همه عزیزان بازنشسته قول می‌دهیم تا پایان وقت فردا «دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» حقوق همه بازنشستگان واریز شود.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرعت اجرایی شود

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دولت باید برای اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام عاجل کند و نباید درباره اجرای این قانون تفسیر به رای شود.

محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری پنج ماه است که با بلاتکلیفی رو‌به‌رو است و باید هر چه زودتر به این موضوع ورود جدی شود. همچنین رتبه‌بندی معلمان بازنشسته باید مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسا‌ن‌سازی حقوق بازنشستگان، یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم است که لازم است دولت برای اجرای آن اقدام عاجل کند؛ این قانون باید به طور دقیق اجرایی شود و تفسیر به رای نشود.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها