|

گلدیران ؛ پرچمدار خدمات پس از فروش

گلدیران ؛ پرچمدار خدمات پس از فروش

عصر روز شنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما شاهد برگزاری مراسمی باشکوه به منظور تقدیر از برندهای محبوب ایرانی بود. این رویداد که به عنوان جشن پایانی سالانه انتخاب برندهای محبوب برگزار می‌شود، فرصتی برای معرفی و تجلیل از برترین برندهای ایرانی در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات است. در این رویداد، بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از گروه‌های مختلف کالا و خدمات با مجموع آرای بیش از 2 میلیون نفر شرکت‌کننده از 31 خرداد ماه تا شهریورماه 1403 حضور داشتند که از میان آن‌ها برندهای برتر با آرای مردمی معرفی شدند.

هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان بوده است. بدین منظور دبیرخانه جشنواره با شناسایی و معرفی برندهای محبوب مردم، زمینه معرفی این برندها به مصرف‌کنندگان و تقدیر از آنها را فراهم آورد. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هریک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شده است، تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

IMG_20241020_080727_775

اختتامیه یازدمین دوره جشنواره برند محبوب درحالی برگزار شد که حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، حسین تنهائی؛ نائب رئیس هیئت مدیره، نعمت‌الله دیلمی و احمدقلی همتی؛ از اعضای هیئت مدیره و فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران در این رویداد حضور داشتند.

حسین دیلمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم «ضمن قدردانی از لطف و محبت مردم عزیز به گلدیران و جی پلاس»، نوید ارائه و عرضه  خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان محترم داد و تاکید کرد: «گلدیران با قدرت و گسترش حوزه خدمات و محصولات  به سمت رشد و توسعه فعالیت های خود گام برخواهد داشت.»

حسین تنهایی، نائب رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا مطرح کرد: «ما به عنوان یک مجموعه ایرانی به حمایت از تولید ملی افتخار می‌کنیم و سرمایه‌گذاری‌های مداوم ما نشان‌دهنده باورمان به قدرت صنایع داخلی برای پیشبرد اقتصاد ملی است. ما در همه تلاش‌ها و موفقیت‌هایمان همواره به یاد داریم که موفقیت واقعی تنها در کسب منافع مالی نیست، بلکه در پایبندی به بالاترین استانداردهای اخلاقی است. انجام تعهدات ما به مشتریان و جامعه یک مسئولیت مقدس است، زیرا هر عمل ما انعکاسی از ایمان ماست.»

مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران، نیز در حاشیه این مراسم مطرح کرد: «یکی از بزرگترین عوامل موفقیت گلدیران، تعهد دیرینه این مجموعه به ارائه خدمات پس از فروش برتر است. مردم ایران به خوبی گلدیران را به عنوان پیشرو در خدمات پس از فروش می‌شناسند، و این اعتماد از دهه‌ها تلاش مستمر و توجه به رضایت مشتری ناشی می‌شود. گلدیران بیش از سه دهه است که خدمات پس از فروش خود را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که نه تنها مشکلات مشتریان را به سرعت حل کند، بلکه تجربه‌ای آرامش‌بخش و رضایت‌بخش برای آنان به ارمغان بیاورد. همین تعهد به خدمات پس از فروش است که باعث شده گلدیران، چه پیش از زمان خروج برندهای بین المللی از کشور و چه پس از آن، جایگاه برتر ارائه خدمات پس از فروش خود را نزد مردم عزیز کشور و مصرف‌کنندگان محترم حفظ کند. گلدیران با قدمتی بیش از سه دهه در حوزه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش، همواره به عنوان الگویی بی‌بدیل در صنعت لوازم خانگی و محصولات الترونیکی ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با ارتقای مداوم کیفیت محصولات و خدمات خود، نشان داده که مشتریان و مصرف کنندگان در اولویت اول قرار دارند و تلاش‌های بی‌وقفه‌ در راستای رضایت مردم، به موفقیت‌های ارزشمندی برای آنها منجر شده است.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها