|

استادبانک اولین پلتفرم تدریس خصوصی در ایران

سایت تدریس خصوصی استادبانک، اولین پلتفرم نظامند تدریس خصوصی در ایران است که مدرسان تدریس خصوصی زیر نظر تیم کارشناسی این مجموعه، بعد از تایید صلاحیت‌های تدریس‌شان، می‌توانند شاگرد دریافت کرده و کسب درآمد بالایی داشته باشند.

استادبانک اولین پلتفرم تدریس خصوصی در ایران

سایت تدریس خصوصی استادبانک، اولین پلتفرم نظامند تدریس خصوصی در ایران است که مدرسان تدریس خصوصی زیر نظر تیم کارشناسی این مجموعه، بعد از تایید صلاحیت‌های تدریس‌شان، می‌توانند شاگرد دریافت کرده و کسب درآمد بالایی داشته باشند. از طرف دیگر نیز دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند به این مجموعه اعتماد کرده و بهترین نتایج تحصیلی را از بهترین پلتفرم کلاس آنلاین و حضوری یعنی استادبانک دریافت کنند. اما استادبانک دقیقاً چه خدمات مهمی ارائه می‌دهد و چطور می‌تواند برای هر دو قشر آموزشی یعنی اساتید تدریس خصوصی و دانش‌آموزان و دانشجویان، امکانات و امتیازات پلتفرم خود را ارائه دهد؟

شفافیت در نمایش رزومه اساتید تدریس خصوصی

خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان در زمان انتخاب معلم خصوصی شک و تردید دارند، چون نمی‌دانند که استاد انتخابی صلاحیت تدریس لازم را دارد یا خیر؟ یکی از بهترین امتیازهای آموزشگاه تدریس خصوصی یا سایت تدریس خصوصی استادبانک، نمایش شفاف و واضح رزومه تدریس و سوابق تحصیلی اساتید است. این شفافیت بگونه‌ای است که هر دانش‌آموزی می‌تواند به راحتی اطلاعات استاد را مشاهده کرده و معلم مورد نظر خود را انتخاب کند.

بهترین پلتفرم کلاس آنلاین برای از بین بردن محدودیت‌های دسترسی

یکی از دلایلی که خیلی از دانش‌آموزان یا حتی زبان‌آموزان به سراغ آموزشگاه‌ها و کلاس‌های گروهی نمی‌روند، نداشتن وقت یا خستگی رفت و آمد به کلاس‌های آموزشی و تقویتی است. از طرفی خیلی از دانش‌آموزان در شهرهای محل سکونت خود، دسترسی به اساتید حرفه‌ای برای تدریس ندارند. در این شرایط استفاده از بهترین پلتفرم آموزش مجازی می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد به شرطی که کلاس آنلاین با همان کیفیت کلاس حضوری برگزار شود.

پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک به عنوان یک سایت تدریس خصوصی زبان، سایت تدریس خصوصی ابتدایی و پلتفرم سایر مقاطع تحصیلی و سایت آموزش مهارت‌های کاربردی نظیر کامپیوتر، زبان‌های خارجه، نرم‌افزار‌های آفیس و غیره، می‌تواند تمام این محدودیت‌های کلاس‌های گروهی و حضوری را برطرف کرده و امکان دسترسی به مدرسان تدریس خصوصی حرفه‌ای را در هر جای ایران برای تمام دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کند.

دسترسی به بهترین معلم خصوصی تهران و شهرستان برای همه دروس

مشکلی که اغلب دانش‌آموزان ضعیف دارند، نبود اعتماد به نفس لازم برای درس خواندن است. این اعتماد به نفس پایین، به دلیل ضعف در دروس اصلی و پایه‌ای آن‌ها است. دانش‌آموزان می‌توانند با کمک معلم خصوصی حرفه‌ای، به راحتی این ضعف را برطرف کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. در پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک، برای همه درس‌ها، از پایه ابتدایی تا دانشگاه، مدرسین خوب و حرفه‌ای وجود دارد. حتی برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر به عنوان یک سایت تدریس خصوصی زبان و سایر دروس نیز استادبانک معلم خصوصی دارد. بنابراین هر دانش‌آموزی می‌تواند برای رفع اشکالات درسی خود و رسیدن به موفقیت تحصیلی با کمک استادبانک، به بهترین معلم خصوصی تهران، معلم خصوصی اصفهان، معلم خصوصی مشهد و سایر شهرها دسترسی پیدا کرده و استاد مورد نظر خود را انتخاب کند.

2

 

قیمت تدریس خصوصی استادبانک متناسب با ارزش‌های تدریس استاد

در استادبانک، اساتید براساس میزان تجربه و مهارت‌شان در تدریس از یک تا 5 ستاره و VIP دسته‌بندی شده‌اند. قیمت تدریس خصوصی اساتید 4 ستاره، 5 ستاره و VIP به دلیل سال‌ها تدریس در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بسیار بالاتر از سایر مدرسین است. اما به دلیل اینکه استادبانک ناظر بر قیمت‌ها بوده، باز هم حدود قیمتی این اساتید خیلی کمتر از قیمت جلسات‌شان خارج از این مجموعه است. همچنین دانش‌آموزانی که می‌خواهند هزینه کمتری برای جلسات‌شان پرداخت کنند، می‌توانند بدون نگرانی از کم شدن کیفیت تدریس اساتید، مدرسین دو ستاره یا سه ستاره را انتخاب نمایند.

این نکته که هر دانش‌آموز متناسب با ارزش تدریس استاد خود و توانایی‌های او هزینه تدریس خصوصی را پرداخت می‌کند، از ویژگی‌های برتر این مجموعه است. در کنار قیمت مناسب، بخش نظرسنجی از اساتید، ویدئو‌نمونه تدریس آن‌ها و پشتیبانی فعال از امکانات برتر سایت و اپلیکیشن تدریس خصوصی استادبانک است.

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و ایجاد فضایی امن برای تدریس خصوصی معلمان

هر معلمی که توانایی تدریس دارد و می‌خواهد مهارت خود را نشان دهد، ‌می‌تواند از طریق بخش استخدام معلم خصوصی یا ثبت‌نام اساتید، وارد استادبانک شده و بعد از تایید از طرف مجموعه، تدریس خود را شروع کند. مهم‌ترین امتیاز همکاری استاد با پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک، دریافت شاگردان بسیار توسط استاد در صورت فعال بودن و کیفیت بالای تدریس خود، کسب درآمد بالا و حفظ امنیت استاد در جریان کلاس‌‌های حضوری و حفظ اطلاعات شخصی‌شان توسط مجموعه است.

امتیازات و مزایا سایت تدریس خصوصی استادبانک برای کابران خود بسیار زیاد است که در این مطلب فقط به چند مورد آن اشاره کردیم. می‌توانید با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات بیشمار آن، نظیر استفاده از کلاس تدریس خصوصی با برترین اساتید تدریس خصوصی استفاده کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها