|

خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران؛ جزئیات واریز معوقات و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ عکس

جزئیات واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد.

خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران؛ جزئیات واریز معوقات و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، جزئیات واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مابه‌التفاوت افزایش حقوق و مستمری فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام شد.

واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی از امروز «شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳» آغاز می‌شود.

جزئیات واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی

پرداخت «مابه‌التفاوت افزایش حقوق» فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز  «شنبه، دوم تیرماه ۱۴۰۳» آغاز شده است و تا «پنج‌شنبه، هفتم تیرماه ۱۴۰۳»، به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز می‌شود.

فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوت‌ها از امروز «دوم تیرماه» آغاز شده است و «هفتم تیرماه» نیز به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است، افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیات وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه، اجرایی شده است.

پیش از این حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرآیند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران سازمان واریز شود.

پیش از این، «صولت مرتضوی» وزیر کار و رفاه گفته بود ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشسته تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ اضافه شده است که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد نیز ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها