|

اطلاعیه پلیس در مورد انتشار ویدیویی از رفتار خشن مأموران با یک شهروند

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به جهت پاکسازی نقاط آلوده مصرفِ موادمخدر در معابر عمومی شهر و نارضایتی شهروندان؛ واحد گشت انتظامی در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۳ قصد انتقال یکی از معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد را داشت که در حین انتقال فردِ متجاهر با هدف عدم انتقال به کمپ خود را به داخلِ جوی آب می‌اندازد.

اطلاعیه  پلیس در مورد انتشار ویدیویی از رفتار خشن مأموران با یک شهروند

به گزارش شبکه شرق، پلیس پایتخت از یک شهروند وظیفه شناس به جهت ارسال فیلم رفتار غیر حرفه‌ای واحد گشت در برخورد با یک معتاد متجاهر تشکر کرد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس پایتخت عوامل وظیفه و کادر حاضر در صحنه را توبیخ کرده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به جهت پاکسازی نقاط آلوده مصرفِ موادمخدر در معابر عمومی شهر و نارضایتی شهروندان؛ واحد گشت انتظامی در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۳ قصد انتقال یکی از معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد را داشت که در حین انتقال فردِ متجاهر با هدف عدم انتقال به کمپ خود را به داخلِ جوی آب می‌اندازد. در ادامه عواملِ واحد گشت در اقدامی غیر حرفه‌ای و نامتعارف به جهت آلوده نشدن درون خودرو، قصد انتقال وی به صندوق عقب را داشتند.

در این اطلاعیه آمده است: پلیس پایتخت عوامل وظیفه و کادر حاضر در صحنه را توبیخ کرده است. همچنین از شهروند وظیفه شناسی که ویدئو را برای پلیس ارسال نمود تشکر و قدردانی می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها