|

زن مرموز همراه «پاول دورف» مالک تلگرام ناپدید شد

یولیا واویلوا (Yulia Vavilova)، سرمایه‌گذار ۲۴ ساله روسی در ارزهای رمزنگاری‌شده معروف به «مربی کریپتو»، در پی دستگیری «پاول دورف»، بنیان‌گذار اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان تلگرام در پاریس، ناپدید شده است.

زن مرموز همراه «پاول دورف» مالک تلگرام ناپدید شد

به گزارش شبکه شرق، «یولیا واویلوا» (Yulia Vavilova)، سرمایه‌گذار ۲۴ ساله روسی در ارزهای رمزنگاری‌شده معروف به «مربی کریپتو»، در پی دستگیری «پاول دورف»، مالک و بنیان‌گذار اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان «تلگرام» در پاریس، ناپدید شده است.

«یولیا واویلوا» که آخرین بار با «پاول دورف» مالک و بنیان‌گذار «تلگرام» دیده شده بود، از زمان بازداشت این میلیاردر، از طریق تلفن در دسترس نیست که باعث شده خانواده‌اش در روسیه ابراز نگرانی کنند. آن‌ها مطمئن نیستند که آیا دخترشان هم دستگیر شده یا صرفاً سعی دارد از قرار گرفتن در کانون توجهات دوری کند.

واویلوا با جت شخصی دوروف در سفر بود و قبل از دستگیری بنیانگذار تلگرام در فرانسه، در مکان‌های مختلف با او دیده شد؛ از جمله در باکو آذربایجان، جایی که عکسی از آن‌ها در حال صرف صبحانه با یکدیگر گرفته شد.

او همچنین ویدیویی از رانندگی دوروف در قزاقستان چند روز قبل از ورود هر دوی‌شان به پاریس منتشر کرد. گمان می‌رود که فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی ناخواسته اطلاعاتی در مورد تحرکات دوروف در اختیار مقامات فرانسوی قرار داده است که احتمالاً در ردیابی و دستگیری‌اش نقش داشته است.

واویلووا که اصالتاً اهل مسکو است، بیش از دو سال است که در دبی زندگی می‌کند و به زبان عربی مسلط است. او یک کانال متمرکز بر ارز‌های دیجیتال به زبان عربی را مدیریت می‌کند و در جامعه رمزارز شناخته شده است. ارتباط او با دوروف اکنون به دلیل مشکلات حقوقی اخیر تکنوکرات روسی‌الاصل، توجهات را به خود جلب کرده است.

یولیا واویلوا زن همراه پاول دورف

منبع: روزیاتو
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها