|

مسدودیت بدون اخطار قبلی

تا هنگامی که ترامپ در توییتر بود، به‌عنوان رسانه رسمی خود از آن استفاده می‌کرد و حالا ایلان ماسک (مدیرعامل توییتر) نیز هر روز اطلاع جدیدی را توییت می‌کند؛ از اینکه جعل هویت در توییتر سبب مسدود‌شدن می‌شود تا وعده و وعیدها. در این میان اخبار متعددی نیز منتشر می‌شود؛ از شایعه‌ای برای برگشت برخی کارمندان اخراجی یا تعویق آغاز کار سرویس تیک آبی تا بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا!

مسدودیت بدون اخطار قبلی

به گزارش شبکه شرق، تا هنگامی که ترامپ در توییتر بود، به‌عنوان رسانه رسمی خود از آن استفاده می‌کرد و حالا ایلان ماسک (مدیرعامل توییتر) نیز هر روز اطلاع جدیدی را توییت می‌کند؛ از اینکه جعل هویت در توییتر سبب مسدود‌شدن می‌شود تا وعده و وعیدها.

در این میان اخبار متعددی نیز منتشر می‌شود؛ از شایعه‌ای برای برگشت برخی کارمندان اخراجی یا تعویق آغاز کار سرویس تیک آبی تا بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا! به گزارش نیویورک‌تایمز، توییتر احتمالا راه‌اندازی سرویس جدید توییتر بلو را تا پایان انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده به تعویق می‌اندازد. از سوی دیگر «ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر، در پستی نوشته است: «هر‌کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به‌روشنی اعلام نکند که دارد به‌عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد».

او در‌واقع قانون جدیدی را برای کاربران توییتر وضع کرده و توضیح داده است: «ما در گذشته پیش از تعلیق به افراد هشدار می‌دادیم، اما حالا که تیک آبی به‌صورت عمومی ارائه می‌شود، هشداری در کار نخواهد بود». افزون بر این، ماسک می‌گوید هرگونه تغییر نام موجب از‌دست‌رفتن موقتی تیک آبی برای حساب‌ها خواهد شد. توییتر حتی پیش از ارسال این توییت از سوی ماسک، مسدود‌سازی شماری از حساب‌های کاربری که نام خود را در اعتراض به سرویس جدید بلو به‌صورت Elon Musk درآورده بودند، آغاز کرده بود. «کیتی گریفین»، بازیگر و کمدین یکی از همین افراد است که پس از تغییر نام حساب خود به «ایلان ماسک»، دسترسی‌اش به این شبکه اجتماعی را از دست داده است. توییتر همین حالا هم قوانینی در زمینه حساب‌های پارودی و طرفداری دارد، اما نکته مهم در اطلاعیه جدید ایلان ماسک این است که از این پس مسدودسازی حساب‌ها بدون اخطار قبلی انجام خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها