|

هشدار پلیس درباره عواقب همراه‌داشتن یا مصرف مواد مخدر و داروهای ممنوعه در سفر اربعین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت صیانت و پیشگیری از وقوع هرگونه رویداد ناخوشایند برای زوار کشورمان با توجه به نزدیک‌شدن به مراسم اربعین حسینی‌(ع) و سفر خیل عظیمی از هم‌وطنان به کشور عراق تأکید کرد و افزود: پلیس از یک سو با هدف صیانت از عزت و اعتبار هم‌وطنان و از سوی دیگر با هدف پیشگیری از عواقب همراه‌داشتن یا مصرف مواد مخدر و داروهای ممنوعه در سفر اربعین درصدد آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به زوار گران‌قدر کربلای معلی است.

هشدار پلیس درباره عواقب همراه‌داشتن یا مصرف مواد مخدر و داروهای ممنوعه در سفر اربعین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت صیانت و پیشگیری از وقوع هرگونه رویداد ناخوشایند برای زوار کشورمان با توجه به نزدیک‌شدن به مراسم اربعین حسینی‌(ع) و سفر خیل عظیمی از هم‌وطنان به کشور عراق تأکید کرد و افزود: پلیس از یک سو با هدف صیانت از عزت و اعتبار هم‌وطنان و از سوی دیگر با هدف پیشگیری از عواقب همراه‌داشتن یا مصرف مواد مخدر و داروهای ممنوعه در سفر اربعین درصدد آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به زوار گران‌قدر کربلای معلی است. سردار ایرج کاکاوند در نشست هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حریم و حرم، شهدای عرصه نظم و امنیت به‌ویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر، حضور فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای در این نشست را مغتنم شمرد و اظهار کرد: امروزه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به‌عنوان موضوعی اجتماعی و فرهنگی و در ارتباط با انسان، پدیده‌ای بسیار پیچیده و دشوار است. او ادامه داد: ضرورت دارد با رویکرد و نگاه اجتماعی در عرصه مبارزه با اعتیاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و فرهنگی همه دستگاه‌های مسئول و تأثیرگذار در این مسیر، گام‌های استوارتری را برداریم. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه بهره‌مندی از اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه را یکی از اولویت‌های اصلی حوزه اجتماعی در برخورد با این بلیه شوم برشمرد و اظهار کرد: بدون ‌تردید یکی از معضلات و چالش‌های اصلی امروز جامعه، گرایش نسل جوان به سوءمصرف مواد مخدر و تحمیل هزینه‌های بسیار سنگین بر خانواده‌هاست. امیدواریم با هم‌افزایی و تشریک مساعی در قالب برنامه‌های پیشگیرانه و تأثیرگذار اجتماعی بتوانیم تا حد زیادی از دغدغه‌های بحق خانواده‌ها در این زمینه بکاهیم. سردار کاکاوند کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر را جهادگران فی سبیل الله دانست و خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با استعانت از آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده «وَ مَنْ اَحْیَاهَا فَکَانَّمَا احْیَا النّاسَ جَمِیعاً: هر کسی جان یک نفر را نجات دهد مانند این است که جان همه مردم را نجات داده است»، بی‌وقفه در حال پیکار و نبرد با اهریمنان و برهم‌زنندگان امنیت و آسایش شهروندان از مرز تا مرکز است و در این راه تا سرحد شهادت پیش می‌رود و قدمی پس نمی‌گذارد. او اضافه کرد: از مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر می‌توان به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های تأمین امنیت پایدار در ایران اسلامی نام برد. بی‌گمان این احساس امنیت مرهون خون پاک شهدای گران‌قدری است که در این عرصه سر از پا نشناختند و با ایثار و ازخودگذشتگی جان خود را نثار برقراری نظم و امنیت در کشور کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در این نشست همچنین بر ضرورت صیانت و پیشگیری از وقوع هرگونه رویداد ناخوشایند برای زوار کشورمان با توجه به نزدیک‌شدن به مراسم پرشور اربعین حسینی‌(ع) و سفر خیل عظیمی از هم‌وطنان به کشور عراق تأکید کرد و افزود: پلیس از یک سو با هدف صیانت از عزت و اعتبار هم‌وطنان و از سوی دیگر با هدف پیشگیری از عواقب همراه‌داشتن یا مصرف مواد مخدر و داروهای ممنوعه در سفر اربعین درصدد آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به زوار گران‌قدر کربلای معلی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها