|

در هفته دولت؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 36 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 36 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خلیل قاسمی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اقدامات انجام‌شده است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های این سازمان شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی کنیم.

در هفته دولت؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 36 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در  هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 36 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خلیل قاسمی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اقدامات انجام‌شده است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های این سازمان شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی کنیم. وی افزود: مجموعه صنعت، معدن و تجارت در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های صنعتی، معدنی و تجارتی در دست اقدام داشته است و هم‌اکنون نیز به مناسبت هفته دولت پروژه‌هایی را در جهت خدمت‌رسانی هرچه‌ بهتر به شهروندان به بهره‌برداری خواهد رساند.

خلیل قاسمی بیان کرد: 36 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 175 هزار و 69 میلیارد تومان و 234 میلیون و 500 هزار یورو و پیش‌بینی اشتغال 63 هزار و 329 نفر در بخش‌های آغاز عملیات اجرائی، واحدهای تولیدی و زیرساختی در هفته دولت عملیاتی می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها به ترتیب در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، بشاگرد، حاجی‌آباد، بندر خمیر، بستک، جاسک و سیریک است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها