|

تیمِ هندی نیامد؛ برد انضباطی در راه است

شانس درِ خانه تراکتوری‌ها را زد

با اعلام رسمی ناظر «AFC»، دیدار تیم‌های تراکتور و موهان‌ باگان هند رسما لغو شد و احتمالا بردی انضباطی در انتظار سرخ‌پوشان است. به گزارش فوتبال 360، تراکتور در سطح دوم رقابت‌های آسیایی حضور دارد و سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا 2، با تیم‌های الوکره قطر، موهان‌ باگان هند و روشن تاجیکستان هم‌گروه هستند که در گام نخست، شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به کسب پیروزی سه‌گُله برابر الوکره در قطر شدند.

شانس  درِ  خانه تراکتوری‌ها  را  زد

با اعلام رسمی ناظر «AFC»، دیدار تیم‌های تراکتور و موهان‌ باگان هند رسما لغو شد و احتمالا بردی انضباطی در انتظار سرخ‌پوشان است. به گزارش فوتبال 360، تراکتور در سطح دوم رقابت‌های آسیایی حضور دارد و سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا 2، با تیم‌های الوکره قطر، موهان‌ باگان هند و روشن تاجیکستان هم‌گروه هستند که در گام نخست، شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به کسب پیروزی سه‌گُله برابر الوکره در قطر شدند. البته‌ گفته می‌شود احتمالا به‌ واسطه استفاده الوکره از بازیکنان غیرقانونی، نتیجه این مسابقه سه بر صفرِ انضباطی خواهد شد که با توجه به برتری به‌ دست آمده برای سرخ‌پوشان، تغییری در وضعیت شاگردان اسکوچیچ ایجاد نمی‌شود. شاگردان دراگان اسکوچیچ قرار بود امروز (چهارشنبه) در دومین بازی آسیایی خود به مصاف موهان‌ باگان بروند اما تصمیم عجیب باشگاه هندی در سفرنکردن به ایران باعث شد‌ معادلات تغییر کند. در روزهای گذشته، مسئولان برگزاری مسابقه به تبریز سفر کرده بودند اما با وجود این، مدیران باشگاه موهان‌ باگان اعلام کردند که مسابقه باید فقط در زمین ثالث برگزار شود. جالب آنکه پیش‌از‌ظهر دیروز (سه‌شنبه)‌، هم نشست خبری دراگان اسکوچیچ برگزار شد و هم نشست هماهنگی پیش از بازی به انجام رسید. دو تیم تراکتور و موهان‌ باگان قرار بود امروز به مصاف هم بروند، اما بعد از برگزاری نشست هماهنگی که در غیاب نماینده باشگاه هندی برگزار شد، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که دیدار دو تیم تراکتور و موهان‌ باگان هند در چارچوب هفته دوم مسابقات سطح دو لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور تیم هندی در تبریز لغو شد. با اعلام باشگاه تراکتور، بلیت خریداری‌شده هواداران این مسابقه برای بازی با فولاد خوزستان ذخیره شد.

تراکتوری‌ها در‌ حالی با یک بازی لغو‌شده روبه‌رو شده‌اند که احتمالا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رأی به برتری انضباطی سرخ‌پوشان خواهد داد تا سرخ‌پوشان در آستانه شش امتیازی‌شدن قرار بگیرند. جالب آنکه تراکتور دیدار قبلی خود را روز ششم مهرماه انجام داده و با توجه به لغو بازی امروز، دیدار بعدی تراکتور روز پانزدهم مهرماه برابر فولاد خوزستان در تبریز است. در صورت رسمی‌شدن برد انضباطی برابر موهان‌ باگان، تراکتور هر چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 2 را با برد پشت سر گذاشته است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها