|

خانه‌تکانی در وزارت ورزش

احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان، در احکامی جداگانه «معاون توسعه ورزش بانوان»، «معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی»، «سرپرست حقوقی، امور مجلس و استان‌ها»، «سرپرست مرکز حراست»، «سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی»، «سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی»، «مشاور امور بانوان» و «بازرس ویژه» خود را منصوب کرد که معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه تغییر نکرد.

خانه‌تکانی در وزارت ورزش

به گزارش ایسنا، احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان، در احکامی جداگانه «معاون توسعه ورزش بانوان»، «معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی»، «سرپرست حقوقی، امور مجلس و استان‌ها»، «سرپرست مرکز حراست»، «سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی»، «سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی»، «مشاور امور بانوان» و «بازرس ویژه» خود را منصوب کرد که معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه تغییر نکرد.

معاون توسعه ورزش بانوان: فریبا محمدیان که سابقه معاونت ورزش امور بانوان در دولت یازدهم، ریاست فدراسیون اسکیت، نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال و عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد از‌جمله سوابق مدیریتی و تحصیلی‌اش به شمار می‌آید، در حکمی از سوی احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان، به‌عنوان معاون توسعه ورزش بانوان‌ منصوب شد و این در حالی است که پیش از این، مریم کاظمی‌پور عهده‌دار این سمت بود.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی: در حکم دیگری، وزیر ورزش و جوانان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین حسنخانی را که طبق اعلام این وزارتخانه از استادان حوزه علمیه و صاحب‌نظر در حوزه فرهنگ و ورزش است و علاوه بر تحصیلات دروس خارج فقه و اصول حوزه، از دهه ۷۰ در حوزه ورزش و جوانان صاحب‌نظر بوده است‌، به‌عنوان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی که پیش از این سینا کلهر عهده‌دار آن بود، منصوب کرد. براساس اعلام وزارت ورزش، در سابقه فعالیت‌های اجرائی حسنخانی، مشاور معاون رئیس‌جمهور در دولت یازدهم و مدیریت ستادی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما‌ نیز وجود دارد.

سرپرست حقوقی، امور مجلس و استان‌ها: دیگر حکم وزیر ورزش و جوانان مربوط به سید‌غنی نظری به‌عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها بود. این معاونت پس از حدود یک ‌سال و نیم بلاتکلیفی در شرایطی که بدون معاون اداره می‌شد، تعیین تکلیف شد تا در نهایت‌ نظری که بر اساس اعلام وزارت ورزش، دکترای حقوق و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و عضویت در هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل 90 را در کارنامه دارد، عهده‌دار این مسئولیت باشد.

سرپرست مرکز حراست: در دیگر حکمی که از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد، قاسم ایمانی‌نژاد به‌عنوان سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه منصوب شد.

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی: انتصاب محمد معانی به‌عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، دیگر حکم صادر‌شده از سوی وزیر ورزش و جوانان بود.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی: وزیر ورزش و جوانان همچنین محمدرضا عابدی‌محزون را به‌عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی منصوب کرد.

مشاور امور بانوان: در دیگر حکم صادر‌‌شده از سوی وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور که پیش از این معاون توسعه ورزش بانوان بود، به‌عنوان مشاور وزیر در امور ورزش بانوان منصوب شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها