|

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توضیح داد؛

ضارب «آرزو بدری» بازداشت شد؟

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام کرد: «ضارب «آرزو بدری» در بازداشت است.»

ضارب «آرزو بدری» بازداشت شد؟

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب «آرزو بدری» خبر داد.

واکنش‌ها به تیراندازی پلیس به یک خودروی پراید در شهر نور استان مازندران و آسیب دیدن شدید یکی از سرنشینان آن «آرزو بدری» ادامه دارد.

در بیانیه پلیس در این خصوص آمده است: «راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علایم هشداردهنده، از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار از سوی پلیس، اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف کردند. در بررسی‌ها مشخص شد یکی از دو سرنشین که خانم بودند، متاسفانه دچار مصدومیت شدند که سریعاً از طریق هلی‌برن به مرکز درمانی مجهز منتقل شدند.» 

پلیس در این ماجرا، اقدام به شلیک می‌کند که پس از توقف ماشین، ماموران متوجه زخمی شدن یکی از سرنشینان خودرو به نام «آرزو بدری» می‌شوند. در این شرایط، برخی رسانه‌ها، دلیل این تیراندازی را بی‌حجابی سرنشینان یا راننده دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در واکنش به این حادثه در صفحه شخصی خود نوشت: «حسب اعلام دادستان نظامی مازندران ضارب خانم آرزو بدری با قرار بازداشت موقت در زندان به‌سر می‌برد. خاطرنشان می‌سازد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کمال بی‌طرفی به جرایم افراد خاطی رسیدگی می‌کند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها