|

خرید راحت گیفت کارت و جم بازی

جهان امروزه با سرعت بالایی به سمت الکترونیکی و اینترنتی شدن می رود و افراد میتوانند با خرید جم بازی و خرید گیفت کارت از انواع محصولات، خدمات، داده و برنامه های مختلف بهره مند شوند.

خرید راحت گیفت کارت و جم بازی

جهان امروزه با سرعت بالایی به سمت الکترونیکی و اینترنتی شدن می رود و افراد میتوانند با خرید جم بازی و خرید گیفت کارت از انواع محصولات، خدمات، داده و برنامه های مختلف بهره مند شوند.

گیفت کارت ها نوعی از کارت های هدیه با اعتباری مجازی و غیرواقعی هستند که توسط موسسه های متعدد عرضه خواهند شد.

اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارند اما بهترین هدیه ممکن برای گیمرها، نتورکرها و ... هستند و می توانند در هزینه ها، زمان و انرژی افراد صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند.

جم بازی های موبایلی و ویدیویی

بیش از نیمی از مردم جهان برای سرگرمی و کسب درآمد از بازی های مختلف استفاده می کنند و شرکت های بازیسازی نیز برای سودآوری بیشتر اقدام به عرضه جم بازی ها کرده اند.

بازیکنان می توانند با خرید جم از همه امکانات و آپشن های موجود در بازی ها استفاده کرده و سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند و اقدام به خرید درون برنامه ای اندروید و ios نمایند.

شارژ یوسی پابجی موبایل ، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید جم فری فایر، خرید گیفت کارت فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو و خرید ارز رایج سایر بازی ها باعث می شود که گیمرها لذت و هیجان بیشتری دریافت کرده و در نهایت سطح مهارت ها و بازی خودشان را بهبود ببخشند.

محبوب ترین گیفت کارت ها

45

 

همانطور که گفته شد امروزه تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر جهانی برای افزایش رفاه کاربران خود اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها کرده اند و تعدادی از این گیفت کارت ها از محبوبیتی جهانی برخوردارند و می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند.

از جمله مهم ترین و محبوب ترین گیفت کارت ها می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • خرید گیفت کارت اپل از کمپانی اپل به کاربران اجازه استفاده از برنامه ها و خدمات ios را خواهد داد.
  • خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی کمک می کند گیمرها و کاربران در شبکه PlayStation Network حساب خود را شارژ کنند و از خدمات مختلف آن بهره مند شوند.
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل اجازه استفاده از خدمات و برنامه های Google Play Market را به کاربران خواهد داد.
  • خرید گیفت کارت استیم از شرکت Valve باعث می شود افراد بتوانند در شبکه استیم عضو شده و از خدمات آن استفاده کنند. کاربران می توانند با خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و ... به برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس از شرکت مایکروسافت به کاربران اجازه استفاده از انواع خدمات را خواهد داد.
  • خرید گیفت کارت ریزر گلد و خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال از کمپانی Razerبه گیمرها اجازه میدهد که به بیش از 2000 بازی مختلف و متنوع دسترسی داشته باشند.

 

خرید آنی جم بازی و گیفت کارت

محبوبیت بالای جم بازی و گیفت کارت ها باعث شده که بستر مناسبی برای سواستفاده افراد سودجو فراهم شود به همین دلیل برای خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین ، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، جم بازی و ... باید به مواردی همچون نوع گیفت کارت و جم بازی، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده، کاربردهای آن و ارز موجود در آنها، موارد امنیتی، کارمزدها و مالیات ها، میزان اعتبار کارت و جم بازی و ... توجه ویژه ای داشت.

سایت و فروشگاه پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی گیفت کارت و جم بازی است که دارای پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، امکان شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی، درگاه بانکی مطمئن، تحویل فوری محصول و SSL (لایه اتصال امن) مطمئن است و می تواند خریدی مطمئن و سریع را برای کاربران رقم بزند.

کاربران می توانند در این سایت اقدام به خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی، خرید جم بازی ها و ... نمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها