|

بازار کفپوش تهران کجاست- بورس انواع کفپوش

بازار کفپوش تهران به عنوان یکی از مکان‌هایی که دارای انواع کفپوش‌ها می‌باشد، معرفی شده است

بازار کفپوش تهران به عنوان یکی از مکان‌هایی که دارای انواع کفپوش‌ها می‌باشد، معرفی شده است. این بازار انواع کفپوش‌های جذاب و زیبا را به شکل رولی و تایلی به مشتریان خود عرضه می‌کند. کفپوش‌ پی‌وی‌سی، کفپوش لمینت، کفپوش پارکت، کفپوش پلاستیکی، کفپوش کاذب و... از جمله این محصولات هستند. این کفپوش‌ها از مزایا و کاربرد خاص خود برخوردار می‌باشند. مرکز خرید کفپوش در خیابان سهروردی شمالی است.

بورس کفپوش در تهران کجاست

فروش انواع کفپوش‌ها در بازار کفپوش تهران

بازار کفپوش تهران کفپوش‌های مختلف را به صورت عمده و کلی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید جهت خرید هر نوع کفپوش به این بازار مراجعه کنید. شرکت گامان تزیین جاوید محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. تنوع در محصولات این شرکت کمک می‌کند که شما بتوانید به راحتی کفپوش مورد نظر خود را خریداری کنید.

کفپوش‌های مورد نیاز در ساختمان‌های مسکونی

زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به متنوع بودن انواع کفپوش‌ها شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز خود، از بازار کفپوش تهران نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

پارکت لمینت: یکی از محصولات مناسب ساختمان‌های مسکونی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، پارکت لمینت‌ها هستند.

  • ظاهر پارکت لمینت‌ها شبیه چوب می‌باشد.
  • این محصول در برابر پوسیدگی و ساییدگی بسیار مقاوم عمل می‌کند.
  • استحکام و مقاومت پارکت لمینت‌ها در برابر نم، رطوبت و... مثال زدنی است.
  • این نوع کفپوش گزینه مناسبی جهت استفاده در زیرزمین‌های مرطوب به شمار می‌رود.
  • چنان‌چه قسمتی از کفپوش آسیب ببیند به راحتی می‌توانید همان قسمت را تعویض کنید.
  • جابجایی و نصب پارکت‌های لمینت از مکانی به مکان دیگر امکان پذیر می‌باشد.
  • تنوع در نوع کیفیت، رنگ، نگهداری و نظافت آسان، نصب راحت و... سبب افزایش بر مشتریان این محصول شده است.
  • رنگ بندی پارکت لمینت بی‌نظیر است.
  • با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل، محیط کار و... خرید این محصول آسان است.
  • جهت دریافت قیمت پارکت لمینت به آدرس https://gamantj.com/ و یا بازار کفپوش تهران مراجعه کنید.

کفپوش پی‌وی‌سی: تولید این نوع کفپوش از نایلون، پلاستیک، خرده چوب و... می‌باشد. مقاومت کفپوش پی‌وی‌سی در برابر آب، مایعات و... بی‌نظیر است. این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش‌ها از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

مرکز خرید کفپوش در تهران کجاست

کفپوش پلی وینیل کلراید: این نوع کفپوش به نام کفپوش وینیل پی‌وی‌سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد قیمت این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش‌های پی‌وی‌سی چوبی ارزان‌تر می‌باشد. کفپوش وینیل گزینه مناسبی جهت استفاده در استخرها، سالن‌های ورزشی و... به شمار می‌رود.

کفپوش پلاستیکی ( لاستیک ): بازار کفپوش تهران از این نوع کفپوش در طرح‌های مختلفی برخوردار است. تولید این نوع کفپوش با مواد انعطاف پذیری همچون لینولئوم و وینیل صورت می‌گیرد. مهد کودک‌ها، پارک‌های بازی، سالن‌های ورزشی، استخرها، سالن‌های بدنسازی، گاراژها و... از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانند به آسانی نسبت به خرید و نصب این نوع کفپوش اقدام کنند.

کفپوش کاذب: این نوع کفپوش از قطعات پیش ساخته تولید می‌شود . این قطعات از جنس سرامیک، آلومینیوم، سنگ، فولاد، چوب و.. می‌باشند. کفپوش کاذب جهت بکارگیری کف اصلی ساختمان استفاده می‌شود.

کفپوش موکت: موکت‌ها دارای طرح، رنگ، مدل، جنس، ضخامت، کیفیت و... متفاوتی هستند. این محصول قابل استفاده در اکثر قسمت‌های ساختمان می‌باشد. موکت‌های پُرزدار جهت هال، اتاق خواب و... گزینه‌ مناسبی محسوب می‌شوند. برای اتاق کودکان می‌توانید از موکت‌های رنگ‌ روشن و شاد استفاده کنید.

کفپوش اپوکسی: این محصول به عنوان نوعی روکش کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بکارگیری کفپوش اپوکسی در سطوح بهداشتی، سطوح صنعتی، سطوح بتنی و... حائز اهمیت می‌باشد. این نوع کفپوش از چسبندگی بالایی برخوردار است. مرکز خرید کفپوش‌های ذکر شده در بازار کفپوش تهران می‌باشد. در این بازار کفپوش‌ها به قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های کفپوش پی‌وی‌سی

برای این‌که بتوانید از بازار کفپوش تهران بهترین و مناسب‌ترین کفپوش را تهیه و خریداری کنید، لازم است اطلاعاتی درباره کفپوش‌های پی‌وی‌سی داشته باشید.

  • کفپوش PVC به عنوان کفپوش قابل شستشو و ضد آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این نوع کفپوش در برابر اسید، حرارت و... از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهند.
  • به دلیل دارا بودن آنتی باکتریال در این نوع کفپوش، اورژانس بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، راه پله و راهرو بیمارستان‌ها و... از این مدل کفپوش به میزان قابل توجهی استفاده می‌کنند.
  • در مکان‌های مختلف جهت تمیز کردن کفپوش‌های PVC از مواد شیمیایی ضد باکتری استفاده نمی‌‌کنند زیرا این محصول منحصر به فرد از خاصیت ضد ویروس و ضد باکتری برخوردار می‌باشد.
  • کفپوش‌های پی‌وی‌سی از مرغوبیت، کیفیت بالا و طول عمر زیادی برخوردار هستند.

فروش انواع کفپوش وینیل در بازار کفپوش تهران

کفپوش PVC رولی: بسته بندی این محصول به صورت رولی می‌باشد. به طوری‌که می‌توانید آن را به شکل یکدست و یکپارچه پهن کنید. سالن‌های اداری، مجتمع‌های تجاری، سالن‌های ورزشی، کارگاه‌ها و... از جمله مکان‌هایی هستند که از کفپوش PVC رولی استفاده می‌کنند. این محصول در طرح‌های متنوعی همچون طرح سنگ، طرح چوب، طرح اتاق کودک ( عروسکی ) و... تولید می‌شود.

کفپوش PVC چوبی: این نوع کفپوش دارای دو مدل پارکتی و الواری می‌باشد. کفپوش چوبی از یک لایه دکوراتیو و دو لایه پی‌وی‌سی تشکیل شده است. سه لایه بودن این نوع کفپوش نقش زیادی در مرغوبیت، استحکام، کیفیت و... ایفا می‌کند. با توجه به مزایای کفپوش PVC چوبی خرید این محصول از بازار کفپوش تهران بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

کفپوش پی‌وی‌سی کاشی: این نوع کفپوش با نام کفپوش PVC تایلی نیز شناخته می‌شود. تولید این محصول به شکل‌های مربع، مستطیل و... صورت می‌گیرد. سایز، ابعاد، اندازه‌ و... کفپوش‌های PVC کاشی متنوع هستند. این نوع کفپوش در طرح‌های چوبی و... تولید و جهت فروش روانه بازار کفپوش تهران می‌شوند.

مرکز فروش کفپوش پی وی سی تهران

فروش سایر کفپوش‌ها در بازار کفپوش تهران

کفپوش پارکینگی: این نوع کفپوش شامل کفپوش اپوکسی، چمن مصنوعی، پلی یورتان، بتن سخت رنگی و... می‌باشد. این محصول جهت استفاده در پارکینگ‌ها که از تردد و رفت و آمد زیادی برخوردار هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفپوش دامپزشکی و دامپروری: تولید این محصول جهت کشتارگاه صنعتی، لانه حیوانات، کلینیک دامپزشکی، صنایع کاغذ و چوب، صنعت چاپ و... صورت می‌گیرد.

کفپوش هتل‌داری و صنعت گردشگری: این محصول در رستوران‌ها، کافی شاپ، مهمان‌سرا، هتل‌ها و... کاربرد دارد. لازم به ذکر است جهت مکان‌هایی که رفت و آمد به میزان بالایی صورت می‌گیرد، کفپوش‌های مقاوم، ضد آب، آنتی باکتریال و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال اگر شما در شهر دیگری زندگی می کنید می توانید با مراجعه به این بخش از نزدیک ترین نمایندگی کفپوش باخبر شوید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها