|

واکنش وزیر کشور به ماجرای برخورد خشن مامور پلیس با یک زن به دلیل حجاب؛ نیروی انتظامی طبق ضوابط عمل کرده است/ ویدئو

وزیر کشور درباره ماجرای بدرفتاریِ نیروی انتظامی و برخورد خشن مامور پلیس با یک زن به دلیل حجاب گفت: مورد منتشرشده در فضای مجازی درباره بدرفتاریِ نیروی انتظامی، اشتباه منعکس شده است.

واکنش وزیر کشور به ماجرای برخورد خشن مامور پلیس با یک زن به دلیل حجاب؛ نیروی انتظامی طبق ضوابط عمل کرده است/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور گفت: در هر کاری، هر ماموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود؛ اما در موردی که در فضای مجازی منتشر شده، نیروی انتظامی طبق ضوابط عمل کرده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره بدرفتاری مأمور نیروی انتظامی با یک فرد اظهار کرد: در هر کاری، هر ماموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود؛ اما در موردی که در فضای مجازی منتشر شده، نیروی انتظامی طبق ضوابط عمل کرده است.

او  افزود: مورد منتشرشده در فضای مجازی درباره بدرفتاریِ نیروی انتظامی، اشتباه منعکس شده است.

وزیر کشور در ادامه گفت: فراجا به خانمی تذکر حجاب داده، اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است. نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما در فضای مجازی آنچه منعکس شده، ظاهرا جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد.

وزیر کشور در پاسخ به انتشار پستی در یکی از شبکه‌های مجازی که در آن به مسئله انتخابات پرداخته بود، گفت: اخیراً برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی، انتخابات را زیر سوال ببرند.

وحیدی ادامه داد:  در آن مطلب مطرح شده بود که «مردم شریف ایران حماسه آفریدند» و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند؛ اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وزیر کشور تاکید کرد: انتخاباتی در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

ویدئوی خبرساز برخورد خشن مامور نیروی انتظامی با یک زن به دلیل حجاب

پس از انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ یک مأمور خاطی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که نام‌برده بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی قرار گرفت و معلق از خدمت شد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با مأموران خاطی برابر مقررات برخورد و جهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌کند.

 

منبع: همشهری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها